Σας καλωσορίζουμε στην παρέα του Α΄ τμήματος του 2ου Νηπιαγωγείου Ν.Μουδανιών.
Νηπιαγωγοί του τμήματος η Κική και η Άννα .

Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017

ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ : ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Μελετώντας με τα παιδιά τις διαφημίσεις 
και κυρίως τις ηλεκτρονικές 
παρατηρήσαμε 

1) ότι σχεδόν όλα τα σλόγκαν είχαν ομοιοκαταληξία
<<Είμαι η Κίτσα η κοτομπουκίτσα >>
2) υπήρχε μια μεταφορά
<< το ζωντανό γιαούρτι >>


Κάναμε διάφορες δραστηριότητες για να καταλάβουν τα παιδιά 
Υλικό βρήκαμε 





Πήρα εικόνες που βρήκα στο ιστολόγιο της Ανθής
και παίξαμε με την ομοιοκαταληξία







Ενώσαμε τα κομμάτια του κλόουν που ταίριαζαν









Προσπαθήσαμε να κάνουμε τα παρακάτω φύλλα εργασίας


























και παίξαμε το παρακάτω on line παιχνίδι



Προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε και τη μεταφορά
Είπα κάποια παραδείγματα

Παίξαμε   εδώ και εδώ







Παίξαμε πάλι με κάρτες για να καταλάβουμε



Προσπαθήσαμε να τις συνδυάσουμε 
για να δούμε πότε μιλάμε κυριολεκτικά και πότε μεταφορικά 
Ετοίμασα το παρακάτω on line παιχνίδι




Το παίξαμε στο σχολείο 
καθώς και στο σπίτι με τους γονείς τους .

Κάναμε το παρακάτω φύλλο εργασίας 



Όλα αυτά αργότερα θα τα χρησιμοποιούσαμε
στη δημιουργία του μαγαζιού
αλλά και στις διαφημίσεις που θα ετοιμάζαμε


Scarecrow video- Οι δρασεις μας με αφορμή ενα βιντεο



Οι δράσεις του προγράμματος μας συνεχίζονται 
και γίνονται πιο δημιουργικές .
Το έναυσμα μας το έδωσε το εξαιρετικό βίντεο  The Scarecrow
το οποίο όλα τα μέλη του προγράμματος το παρακολουθήσαμε
και αναπτύξαμε πολλές δράσεις γύρω από αυτό


Ένα βίντεο  για τα επεξεργασμένα τρόφιμα 
χωρίς λόγια αλλά με δυνατές εικόνες 
και πολλά μηνύματα 
Ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας από το βίντεο 






Προσπαθήσαμε να αναγνωρίσουμε τους ήρωες από το βίντεο 
( το σκιάχτρο και το κοράκι)









και να πούμε τα χαρακτηριστικά τους 





Φτιάξαμε κούκλες από χαρτοσακούλες
και τα ζώα μας είπαν τα παράπονά τους 


Προσπαθήσαμε να λοιπόν να βοηθήσουμε τα ζώα 
και ετοιμάσαμε φάρμες






Αναγνωρίσαμε από τη καθημερινή μας ζωή 
προϊόντα συσκευασμένα 
και τα βάλαμε κάτω από το εργοστάσιο 
και προϊόντα της φάρμας





                                                                      Προτείναμε πιάτα 
για το μαγαζί του σκιάχτρου 
με φρούτα και λαχανικά 










Παίξαμε διάφορα παιχνίδια on line που δημιουργήσαμε

Εμείς , το 2ο νηπιαγωγείο ετοίμασε τα δύο παρακάτω παιχνίδια 
Ταίριαξε τις εικόνες 
και 
η σωστή χρονολογική σειρά των εικόνων

Επίσης το εξαιρετικό κουίζ 
που ετοίμασε το νηπιαγωγείο Προσοτσάνης 

Καθώς και παιχνίδια μέσα στη τάξη 
Twister 



Τρίλιζα 


Ποιος θα φτιάξει πιο γρήγορα το σκιάχτρο

Εντοπίσαμε τα χαρακτηριστικά της έντυπης διαφήμισης

Και τα βρήκαμε κι εμείς σε διαφημίσεις 




Κάναμε μία πρώτη προσπάθεια 
να ετοιμάσουμε διαφημίσεις 







Φτιάξαμε μάσκες και χαρταετούς 




Και ετοιμάσαμε το μαγαζάκι του σκιάχτρου

Στο παρακάτω βίντεο
είναι όλες οι δράσεις μας
πάνω στο βίντεο του σκιάχτρου