Σας καλωσορίζουμε στην παρέα του Α΄ τμήματος του 2ου Νηπιαγωγείου Ν.Μουδανιών.
Νηπιαγωγοί του τμήματος η Κική και η Άννα .

Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2015

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ....ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ !!!!!!!!




Τη Πέμπτη το πρωί 

τα παιδιά παρατήρησαν κάτι διαφορετικό στη βιβλιοθήκη .

Διάφορους φακέλους 
και ένα γράμμα 


Διαβάσαμε το γράμμα




Πήγαμε στο γραφείο και πήραμε τα παραμύθια .
Μα τι συμβαίνει ;;
Οι ήρωες πραγματικά έφυγαν 






Πήραμε τους φακέλους 


 Πραγματικά ήταν εκεί μέσα .

Προσπαθήσαμε να τους βάλουμε στη θέση τους 





Μόνο σε ένα ,ο ήρωας δεν έλλειπε 
και μάλιστα μας είχε ένα σημείωμα 


Μα τι θέλει να πει ;;;;

Ψάξαμε  μέσα στα βιβλία .




Βρήκαμε κάποιες εικόνες από τη Ζήση Ανθή  και τις συζητήσαμε .


Άραγε  ένα βιβλίο μοιάζει με ένα παιδάκι ;;;;





Πρέπει να με προσέχεις γιατί μοιάζουμε .....λέει το βιβλίο στο παιδάκι.


1. Έχουμε και οι δυο ένα όνομα
2 .Έχουμε γονείς.Εμένα οι γονείς μου είναι ο συγγραφέας και ο εικονογράφος
3 Εσύ φοράς ρούχα για να προστατέψεις το σώμα σου κι εγώ έχω το εξώφυλλο για να προστατεύσω τα εσωτερικό μου.
4 Έχεις μία σπονδυλική στήλη που κρατάει όλο το σώμα Σου .Το ίδιο κι εγώ
5 Όπως κι εσύ κι εγώ έχω ένα σπίτι, την βιβλιοθήκη.
6 Θέλεις να είσαι καθαρός για να σε παίζουν τα άλλα παιδιά κι εγώ για να με διαλέγουν και να με διαβάζουν.
7 Και οι δυο δεν θέλουμε να μας κλωτσάνε και να μας χτυπάνε


Και αφού αυτές οι καρτέλες ήταν μέσα στα βιβλία 
φτιάξαμε τους κανόνες της βιβλιοθήκης με αυτές 
και με τους ήρωες των παραμυθιών μας .












Τι χρειάζεται όμως ένας καλός αναγνώστης 

ΜΑΤΙΑ -ΑΥΤΙΑ -ΧΕΡΙΑ  -ΣΤΟΜΑ-ΠΟΔΙΑ - ΚΑΡΔΟΥΛΑ 
ΚΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ 


Παίξαμε με τα γράμματα της λέξης << βιβλιοθήκης>>


Και τα προσθέσαμε όλα μαζί στη βιβλιοθήκη μας 
αφού βάλαμε και τις καρτέλες με τους τίτλους των βιβλίων.




                                                                 Και έτοιμη η βιβλιοθήκη μας !!!!!!!!!



Σήμερα παρατηρήσαμε τους παρακάτω πίνακες .
( από το cd του βιβλίου  Το μυστήριο της παιδικής βιβλιοθήκης , της Κατερίνας Τζαβάρα)



Μιλήσαμε για τα πρόσωπα , το χώρο , τις συνθήκες.

Στη συνέχεια βάλαμε τις καρέκλες σε κύκλο.
Σε δύο από αυτές κάθε φορά βάζαμε από ένα πίνακα .

Με τη μουσική τα παιδιά χόρευαν 

Μόλις σταματούσε η μουσική κάθονταν στις καρέκλες .





 Τα παιδιά που κάθονταν στην καρέκλα με το πίνακα 
έπρεπε να μας πουν την <<ιστορία του πίνακα>>







 Τα συμπληρώναμε σε αυτό τα φύλλα 








κάπως  έτσι 




Στη συνέχεια όμως σε κάθε πίνακα 
 ξαφνικά βγήκε ένας  ήρωας 
μέσα απο τ απαραμύθια που διάβαζαν .

Τι  τους είπε άραγε;;;;;;;











ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 
με το τραγούδι που παίξαμε τις μουσικές καρέκλες 




αλλά και το βίντεο με τον Βαγγέλη Ηλιόπουλου 
για τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη