Σήμερα μεγάλη γιορτή , του Αγίου Γεωργίου. Γιορτάζει ο Γιώργος και η Γεωργία. Χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν. Γιορτάζουν και δύο μαθήτριες μου στο νηπιαγωγείο. Δυστυχώς όμως εγώ δεν μπόρεσα να επιστρέψω στο σχολείο σήμερα διότι εχθές το βράδυ βγήκα από το νοσοκομείο όπου νοσηλεύτηκα .δύο μέρες Λίγες μέρες ακόμα πρέπει να μείνω στο σπίτι και μάλλον από Πέμπτη θα δω τα μικρά μου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου