Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΠΟΤΕ Ο ΗΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες μας για τον ήλιο 
παίξαμε ένα κουκλοθέατρο !!!!!
Το θέμα το δανειστήκαμε από το περιοδικό 
<<Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού>>

<<ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΑ >>

Με λίγα λόγια :
Γίνεται ένα δικαστήριο . Κατηγορούμενος είναι ο ήλιος .΄
Ένας , ένας οι μάρτυρες κατηγορίας ,
το καβούρι , ο αχινός, η σουπιά , ο αστερίας 
λένε για πιο λόγο κατηγορούν τον ήλιο.:











                                        Στη συνέχεια ο ήλιος   απολογείται




                                           Και τέλος το κουβαδάκι και το φτυαράκι



Όλοι μαζί τελικά φωνάζουν αθώος αθώος !!!!!!!!!!!!!



Έτσι με αφορμή το κουκλοθέατρο μιλήσαμε για τα 
Απαραίτητα για τον ήλιο 








Είπαμε τι χρειάζεται το καθένα και τα αντιστοιχήσαμε με τα ονόματα τους




Χρησιμοποιήσαμε τις εικόνες και τα ποιηματάκια 
από το περιοδικό 
Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού

Βρήκαμε σε ποιο αναφέρετε το κάθε ποιηματάκι









Συνδυάσαμε τις εικόνες 








Κάναμε το σταυρόλεξο του ήλιου









( Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού)

Μιλήσαμε για τις ώρες που είναι ο ήλιος πιο επικίνδυνος 
και για πιο λόγο.

Έτσι μας δόθηκε η αφορμή να γνωρίσουμε το ρολόι και την ώρα 

Αφού εξηγήσαμε το ρόλο που έχουν οι δύο δείκτες.

άλλαζα το μικρό δείκτη και αναγνωρίζαμε την ώρα 
( ασχοληθήκαμε με την ακριβώς και τη μισή )




  Στη συνέχεια το κάθε παιδί προσπαθούσε να βάλει τους δείκτες στην ώρα που τους έλεγα





Καταλάβαμε την ώρα που έδειχναν τα ρολόγια 
και βάλαμε τους αντίστοιχους αριθμούς.



Χωρίσαμε τα ρολόγια σε δύο κατηγορίες .
Ναι . μπορούμε να κυκλοφορούμε αυτή την ώρα .
Όχι δεν κάνει να κυκλοφορούμε .






                                           

                                             Τα βάλαμε με αριθμητική σειρά


Φτιάξαμε ένα μεγάλο ρολόι 
                                     και βάλαμε τους δείκτες στην ώρα που τους έλεγα





Τι δε θα παίζαμε ένα επιδαπέδιο ;;;
Τα ρολόγια γύρω , γύρω 
Ρίχνουμε το ζάρι και προχωράμε τόσα βήματα όσα  πρέπει.
Αν σταματήσουμε σε ρολόι , με απαγορευμένη ώρα 
( 12 -4)
κάνουμε δύο βήματα πίσω . 
Νικητής όποιος φτάσει πρώτος στο πρώτο ρολόι







Λίγο πριν φύγουμε σήμερα κάναμε και την κατασκευή μας 

Φτιάξαμε ήλιους.
Για μυτούλα βάλαμε ένα ρολόι .
Τα παιδιά έπρεπε να αντιστοιχήσουν 
στις ώρες που δεν είναι επικίνδυνες  τις κίτρινες ακτίνες
στις ώρες 12 και 4 τις πορτοκαλί 
και στις ώρες 1, 2, 3, τις κόκκινες 
γιατί εκείνες τις ώρες ο ήλιος είναι πάρα πολύ δυνατός

















Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!!!!!






13 σχόλια:

  1. Υπερπλήρης ανάρτηση Κική, Συγχαρητήρια για την προσέγγιση. Περισσότερο μου άρεσε η βιωματική προσέγγιση της ώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΥΕ ΚΑΛΕ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ Ο9ΛΑ ΑΥΤΑ;;;;;;;;;; ΜΠΡΑΒΟ ΣΑς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφο θέμα αυτό για τον ήλιο και τις προφυλάξεις απο αυτόν. Και η δίκη με τα θαλασσινά και κατηγορούμενο τον ήλιο τι όμορφη και διδακτική ιστορία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ, ΣΕ ΠΙΝΑΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ!!!!!
    Γίνεται ο γιος μου να τύχει σε δασκάλες σαν εσένα;
    Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΗ! ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΟΛΟΪ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φοβερή μα φοβερή δουλειά !!!!!!
    Κική μου καταπληκτικη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΙΚΗ! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετική η δουλειά σου, Κική μου! Φαίνεται πόσο αγαπάς αυτό που κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΧΕΙΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ! ΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετική δουλειά, όπως πάντα Κική μου, ολοκληρωμένη, βιωματική και άκρως διασκεδαστική! Και φυσικά λάτρεψα τους ήλιους-ρολόγια!!!!!! Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας

  Οι Χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις των γονιών, αλλά και των παππούδων και γιαγιάδων, αναβίωσαν την Τετάρτη στη γιορτή μας στο 56ο Νηπιαγωγεί...