Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΤΗΜΑ !!!!!!!!!!!!



Ξεκινώντας το πρόγραμμα για την υγιεινή διατροφή 
θέλαμε να μάθουμε 
τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών.

Ζωγράφισαν λοιπόν πιο φαγητό θα ήθελαν να είναι










                                        Ποια  φαγητά τους αρέσουν πιο πολύ








                                   Και σε ένα Κυριακάτικο τραπέζι  τι τρώνε και ποια άτομα είναι μαζί







Βάλαμε διάφορες εικόνες με φαγητά .

Τα παιδιά  ξεχώρισαν αυτές που πιστεύουν ότι μας κάνουν καλό  από τις υπόλοιπες








 Τρία παιδάκια , φίλοι του Χάνσελ και της Γκρέτελ μας επισκέφτηκαν 








( τα παιδάκια είναι από εδώ)
Τα παιδιά τα παρατήρησαν , τα έδωσαν ονόματα 
και μας τα παρουσίασαν λέγοντάς μας τι τρώει το καθένα 





  Στη συνέχεια βάλαμε κάτω από κάθε παιδάκι τα τρόφιμα που έπρεπε
από αυτά που είχαμε ξεχωρίσει .







           Τι το χρειαζόμαστε όμως το φαγητό ;;;;;
Είδαμε το παρακάτω βίντεο 


Μάθαμε ότι το φαγητό για το σώμα μας είναι σαν τη βενζίνη  για το αυτοκίνητο .
Μάθαμε για το πεπτικό σύστημα 
και γνωρίσαμε τα όργανα του 
και πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν 



Προσπαθήσαμε να το αναπαραστήσουμε 

στο χώρο



                                                        Η τροφή περνάει από τον οισοφάγο

                                                               κάθεται για λίγο στο στομάχι
                                           περνάει από το λεπτό έντερο
                                         και από εκεί στο παχύ έντερο
                                                και ........έξω από το σώμα μας


                                                                            και στο χαρτί










                                                                  Έφτιαξε και ο καθένας το δικό του



                           








Παρακολουθήσαμε και το παρακάτω βίντεο 
που έδειχνε τη πορεία της τροφής
ανάλογα με το φαγητό που επιλέγαμε 


Γνωρίσαμε λίγο καλύτερα τα όργανα του πεπτικού συστήματος 
και μιλήσανε μεταξύ τους 
για τη λειτουργία τους .














                                            και φτιάξαμε το δικό μας πεπτικό σύστημα










Εν τω μεταξύ υπογράψαμε και το παρακάτω  συμφωνητικό 





.

 ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ !!!!!!!!!!!!

13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα Κική!!!!!!!!!!!! Πάρα πολύ ωραία η αναπαράσταση του πεπτικού από τα παιδιά!!! Φοβερή ιδέα!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολλές και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες ...........
    στάθηκα όμως στο πεπτικό σύστημα που έφτιαξαν τα παιδιά, μπράβο σας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσαν οι δραστηριότητές σας!! Ειδικά η αναπαράσταση στο χώρο πολύ έξυπνη ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα πολύ ενδιαφέροντα. Αυτό με την αναπαράσταση του πεπτικού κορυφαία ιδέα, ωραίες και οι φατσούλες του κουκλοθεάτρου. Επίσης, εξαιρετική η κατασκευή με την χαρτοσακούλα. Μπράβο, Κική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όπως πάντα Κική εντυπωσιάστηκα από την τόσο ολοκληρωμένη προσέγγιση του θέματος!!!!!!!Αποθηκεύω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΙΚΗ! ΛΑΤΡΕΨΑ ΠΟΥ ΠΑΙΞΑΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΤΡΟΦΗΣ, ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΤΙ ΦΑΓΗΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ! ΧΑ ΧΑ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανταστικές δραστηριότητες, μπράβο Κική!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρίμα που έχουμε ήδη ασχοληθεί με το πεπτικό σύστημα... Θα χρησιμοποιήσουμε σίγουρα πολλές ιδέες σου του χρόνου! Μπράβο!!! Ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ........ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψάχνοντας διάφορα σχετικά με τη διατροφή έπεσα πάνω στη δική σου ανάρτηση Κική μου.....Δεν έχω λόγια ...όλες οι δράσεις φοβερές αλλά αυτή που μου κέντρισε το ενδιαφέρον και τη ζήλεψα πραγματικά είναι η αναπαράσταση του πεπτικού συστήματος με τα πανιά!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Κυρά Σαρακοστή

   Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας, ετοιμάσαμε στο ολοήμερο , την Κυρά Σαρακοστή για να μετρήσουμε τις εβδομάδες  μέχρι το Πάσχα.