Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Η ΣΟΦΗ ΕΛΙΑ



Σήμερα διαβάσαμε το βιβλίο 
<<Η ΣΟΦΗ ΕΛΙΑ >>



Μιλήσαμε για το περιεχόμενο της ιστορίας 
και αναγνωρίσαμε τους ήρωες .








Σκεφτήκαμε πως νοιώθει  το Καρπούζι  μέσα στη φυλακή 
και είπαμε τις απόψεις μας .

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το Καρπούζι ,
φτιάξαμε με ξυλάκια τη φυλακή 
και είπαμε τι σκέφτεται .















Στη συνέχεια θέλοντας να γνωρίσουμε καλύτερα τους ήρωες  
είπαμε τι έλεγε ο καθένας από αυτούς .

Τι έλεγε λοιπόν άραγε ο Κολοκύθας ;


ΕΙΜΑΙ ΟΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ 
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ 
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΖΩ ΦΥΛΑΚΗ 
ΕΓΩ ΘΑ ΛΕΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ
ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΑΤΑΖΩ 
ΔΕ ΘΑ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ 
ΔΕ ΘΑ ΜΙΛΑΤΕ 
ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΞΩ ΒΟΛΤΕΣ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ  

Είπαμε λοιπόν ότι έτσι γίνεται όταν έχουμε δικτατορία 



Και τι έλεγε η Ελιά;;;;;

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ  ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ 
 ΝΑ ΜΗ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ 
ΝΑ ΒΟΗΘΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ 
ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ 
ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ 
ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ 
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΑΡΧΗΓΟΣ 
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ  

και έτσι γίνεται όταν έχουμε δημοκρατία


Ολα αυτά τα κατέγραψα σε χαρτάκια 
και τα κολλήσαμε  στη μεγάλη αφισα που ετοιμάσαμε
















9 σχόλια:

  1. υπέροχο Κική μου !!!
    και πολύ χρήσιμο για μένα ......μια και πραγματεύομαι το ίδιο βιβλίο .......και θα κλέψω ιδέες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες ιδέες μας δίνεις Κική όπως πάντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία πράγματα κάνετε !!!!!! Μπράβο σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραίες ιδέες. Πραγματικά. Ψάχνω το βιβλίο κ μου λένε οτι εξαντλήθηκε απο τον εκδότη. Στεναχωρέθηκα μου αρέσει τόσο πολυ. Μήπως μπορείς να το σκαναρεις κ να μου το στείλεις; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Κυρά Σαρακοστή

                                                     Η Κυρά Σαρακοστή          από προηγούμενες χρονιές .