Σας καλωσορίζουμε στην παρέα του Α΄ τμήματος του 2ου Νηπιαγωγείου Ν.Μουδανιών.

Σάββατο, 22 Απριλίου 2017

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ -


Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών:
Ανάλυση, καταγραφή και παρουσίαση χαρακτηριστικών των έντυπων και ηλεκτρονικών διαφημίσεων από διασχολικές ομάδες στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος : «Kids advertising healthy food».
Συνεχίζοντας το έργο μας, μετά τον ορισμό και το διαχωρισμό των διαφημίσεων σε έντυπες και ηλεκτρονικές, κρίθηκε απαραίτητο η παρατήρηση, η καταγραφή και η παρουσίαση  των χαρακτηριστικών τους μια και θα μας βοηθούσε στο επόμενο στάδιο του έργου μας, στην δημιουργία δικών μας πλέον διαφημίσεων !
Για να επιτευχθεί ο στόχος μας τα μέλη- Νηπιαγωγεία, χωρίστηκαν σε τέσσερις διασχολικές ομάδες με αντικείμενο μία κατηγορία τροφίμων. Σκοπός των ομάδων ήταν να μελετήσουν τα χαρακτηριστικά των διαφημίσεων που σχετίζονται με την κατηγορία τροφίμων που ανήκουν:
Οι τέσσερις διασχολικές ομάδες ήταν :
Ομάδα κρέατος: 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης – 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης – PU”Nasa radost” , Kindergarten “Sanda Marjanovic” , Subotica, Serbia
Ομάδα φρούτων και λαχανικών: 29ο Νηπιαγωγείο Σερρών – 2ο Νηπιαγωγείο Μουδανιών Χαλκιδικής – Νο 3 Kindergarten Bistrita Romania
Ομάδα γαλακτοκομικών προϊόντων: Νηπιαγωγείο Κεντριού – 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας Θεσσαλονίκης- Vilkaviškis Kindergarten “PASAKA” Lithuania
Ομάδα γλυκών: 10ο νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης – 14ο Νηπιαγωγείο Σερρών – Kindergarten of Aljustrel – Portugal
Οι τέσσερις ομάδες είχαν σκοπό να μελετήσουν τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών και των έντυπων διαφημίσεων έχοντας σαν οδηγό βασικά θεωρητικά στοιχεία.
Το ύφος, τις εικόνες, τα τεχνικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά του κειμένου σε μία έντυπη διαφήμιση.
Την χρονική διάρκεια, τα πρόσωπα, το σκηνικό, τα πλάνα, τη μουσική σε μία ηλεκτρονική.
Το σλόγκαν και τις μασκότ που χρησιμοποιούνται.
Τους τρόπους πειθούς :  Αναφορά στις διατροφικές αξίες, πρόκληση συναισθημάτων, προσφορές, εμφάνιση, χιούμορ κλπ
Η εργασία της κάθε ομάδας γινόταν σε ένα συνεργατικό εργαλείο για καταιγισμό ιδεών, ψηφοφορία και ανατροφοδότηση, στην ιστοσελίδα:https://dotstorming.com/

Η δική μας ομάδα ήταν η ομάδα των φρούτων και λαχανικών και επιλέξαμε εμείς να μελετήσουμε τις έντυπες διαφημίσεις, ενώ τα άλλα δύο μέλη τις ηλεκτρονικές. Στο τέλος θα γινόταν παρουσίαση των συμπερασμάτων στην ομάδα αλλά και στα υπόλοιπα μέλη του έργου!
Με τα άλλα μέλη της ομάδας μας ανταλλάσσουμε ιδέες στο https://dotstorming.com/:




Εμείς παρατηρήσαμε την έντυπη διαφήμιση.

Επιλέξαμε παρατηρήσαμε και βγάλαμε τα συμπεράσματα μας
από τις παρακάτω έντυπες διαφημίσεις 
ανάμεσα σε πολλές που έφεραν 
τα παιδιά στο σχολείο







Ζωγραφίσαμε μία από τις έντυπες διαφημίσεις 








Προσπαθήσαμε σε κάθε μία από αυτή 
να βρούμε το σλόγκαν την εταιρία  την εικόνα και τη μεταφορά 
τα χαρακτηριστικά δηλαδή μιας διαφήμισης 
και να παρατηρήσουμε που βρίσκονται 




Στην αρχή δουλέψαμε στον υπολογιστή 
και μετά σε ατομικό φύλλο εργασίας

 












Καταλήξαμε λοιπόν ότι έχουν τα παρακάτω γενικά χαρακτηριστικά 









Και ήρθε η στιγμή που παρουσιάζουμε τα συμπεράσματα της παρατήρησης και της έρευνας που κάναμε στα άλλα νηπιαγωγεία της ομάδας μας:











Σας τα παρουσιάζουμε λοιπόν 



Όλα τα συμπεράσματα των μελών ανέβηκαν σε δύο τοίχους στο Padlet για να τα δουν όλα τα μέλη !
Χαρακτηριστικά ηλεκτρονικών διαφημίσεων στο Padlet:




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου