Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι.




 Σήμερα καλέσαμε τους γονείς στην τάξη μας,

Ετοιμάσαμε τη τάξη , ψήσαμε κουλουράκια και τους περιμέναμε για να τους κεράσουμε .
Ξεκινώντας φτιάξαμε κούκλες για να κλείσουμε το project που δουλέψαμε με αφορμή το παραμύθι << To Σανταλάκι >> αλλά και ι 2 Χριστουγεννιάτικες κατασκευές . Ένα κηροπήγιο κι ένα αγγελάκι . Στο τέλος βγήκαμε και φωτογραφίες .Τους ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή του στις 2 πολύ δημιουργικές ώρες που περάσαμε !






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία σχολική εβδομάδα. Κάθε μέρα και μια διαφορετική έκπληξη,

  Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...