Σάββατο 11 Μαΐου 2019

ΕΝΑΣ ΑΝΘΙΣΜΕΝΟΣ ΚΗΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ



Ένας κήπος άνθισε την Παρασκευή  στο νηπιαγωγείο μας για τις μανούλες μας που γιορτάζουν. 
Κάθε μανούλα έψαχνε το λουλουδάκι της.












Και μια μέρα που ξεκίνησε με συγκίνηση και ευχές δε θα μπορούσε να μη συνεχίσει έτσι .
Οι μαμάδες το απόγευμα 
έλαβαν ένα email με ένα γλυκό μήνυμα από τα παιδιά τους


Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία σχολική εβδομάδα. Κάθε μέρα και μια διαφορετική έκπληξη,

  Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...