Η δική μας αμυγδαλιά.
Ένα σπασμένο κλαδί στην αυλή του σχολείου μας, μεταμορφώθηκε σε αμυγδαλιά. Κολλήσαμε επάνω
ποπ- κορν , προσθέσαμε και ροζ πινελιές και έτοιμο το δέντρο μας.
Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου