Σας καλωσορίζουμε στην παρέα του Α΄ τμήματος του 2ου Νηπιαγωγείου Ν.Μουδανιών.

Κυριακή, 26 Οκτωβρίου 2014

e-Twinning project : << ΗΡΩΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ...ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ>>




Πέρσι , με το βιβλίο μας  
<<ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ>>
και το πρόγραμμα της Unicef


ταξιδέψαμε σε όλη την Ελλάδα .

Φέτος μας δίνεται η ευκαιρία να ταξιδέψουμε για άλλη μια φορά .

Θα συνεργαστούμε  με 11 διαφορετικά νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδα 
καθώς θα πάρουμε μέρος   σε ένα πρόγραμμα στο e-Twinning.


"Ήρωες φανταστικοί σε μαγευτική διαδρομή"

 Αυτός είναι ο τίτλος του προγράμματος μας .

Νηπιαγωγείο

  2ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί 
Μιχαλάρου Κυριακή
Αριθμός παιδιών που συμμετέχουν
20
Χρονική διάρκεια
5 μήνες
Μετά από  έγκριση του αιτήματος μας
 από τη κοινότητα  του e-Twinning
ετοιμαζόμαστε για το καινούριο μας ταξίδι .
μαζί με αγαπημένες και αξιόλογες συναδέλφους .
 

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΤΑΛΑ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΤΑΝΤΙΝΑΚΗ -14ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ


ΔΙΟΝΗ ΚΑΝΕΡΝΗ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΑΡΔΙΚΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ


ΦΑΙΗ ΝΑΟΥΜ ΚΑΙ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΑΠΑΤΣΗ - ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΜΗΛΑΣ
 ΣΕΡΡΩΝ

ΑΘΗΝΑ ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ - 4ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΛΑΙΤΖΑΚΗ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΝΤΡΙΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ



Λίγα λόγια για το πρόγραμμα...


Σκοπός: 
Η δημιουργική γραφή στο Νηπιαγωγείο. Η προώθηση της συνεργατικής μάθησης και γραφής μέσα από το περιβάλλον κοινωνικής δικτύωσης e twinning. Να συνδέσουν οι μαθητές  το γιατί και το πώς γράφουμε, να αρχίσουν δηλαδή να συνειδητοποιούν την κοινωνική διάσταση του γραπτού λόγου.
 Στόχοι:
  1. Ανάπτυξη δημιουργικότητας και φαντασίας των μαθητών, με τον πειραματισμό και εξοικείωση τεχνικών γραφής
  2. Επαφή με τη λογοτεχνία και εμπλουτισμός προφορικού λόγου
  3. Ανάπτυξη της  ενσυναίσθησης (θέαση των πραγμάτων με τα μάτια του άλλου)
  4. Εμπλοκή σε συνεργατικές δραστηριότητες δημιουργικής γραφής, κάνοντας χρήση εργαλείων τεχνολογιών πληροφορίας και Επικοινωνίας ( ΤΠΕ) , μέσω του προγράμματος e-twinnning.
  5. Δημιουργία παραμυθιού – ιστορίας
 Περιγραφή (μισή έως μία σελίδα):
 Σε μικρές ομάδες τα παιδιά θα γνωρίσουν μια διαδικαστική προσέγγιση των φάσεων της συγγραφής παραμυθιού. Μέσα από διαδικτυακές συναντήσεις και δραστηριότητες ενταγμένες στο πρόγραμμα e twinning, τα παιδιά θα δημιουργήσουν έναν χαρακτηριστικό δικό τους  ήρωα ο οποίος μαζί με τους υπόλοιπους ήρωες των άλλων νηπιαγωγείων  θα  εμπλακεί σε ένα παραμύθι που θα δημιουργηθεί από τα παιδιά, ακολουθώντας συγκεκριμένες τεχνικές.   Στη συνέχεια θα δοθεί  η δυνατότητα στους μαθητές και στις συνεργαζόμενες νηπιαγωγούς, να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, το δικό τους παραμύθι, με σύγχρονα εργαλεία όπως : Chat, email, MP3, TwinSpace, άλλο λογισμικό (Powerpoint, βίντεο, φωτογραφίες και σχέδια), ακουστική διάσκεψη, βίντεο διάσκεψη, δημοσίευση στο Διαδίκτυο, εικονικό περιβάλλον εκμάθησης (κοινότητες, εικονικές τάξεις, …..), ημερολόγιο του έργου, φόρουμ.
Η δημιουργία του παραμυθιού θα ολοκληρωθεί σε πέντε (5) φάσεις.
α. Γνωριμία των συνεργαζόμενων τμημάτων
β. Δόμηση ενός χαρακτήρα και το περιβάλλον στο οποίο ζει ανά τμήμα
γ. Συγκέντρωση όλων των χαρακτήρων από τις νηπιαγωγούς
δ. Σύνθεση της υπόθεσης του παραμυθιού
ε. Παρουσίαση παραμυθιού στις υπόλοιπες ομάδες



   Η αλήθεια είναι ότι έχουμε ενθουσιαστεί με την ιδέα 
και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε ,
να γνωριστούμε ,να συνεργαστούμε 
να ταξιδέψουμε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Η εικόνα του έργου μας είναι από την ιστοσελίδα  : mythoplastes.gr








1 σχόλια:

ariadnh2002 είπε...

ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΚΙΚΗ!

Δημοσίευση σχολίου