Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες μας
με βάση την αντίστροφη μέτρηση
μάθαμε το τραγούδι τρίγωνα κάλαντα
το χορέψαμε και το ζωγραφίσαμε.
Την επόμενη ημέρα έπρεπε να διαβάσουμε το παραμύθι << Φρικαντέλα >>
Το διαβάσαμε
ετοιμάσαμε μάσκες
και είπαμε τα κάλαντα
ανάλογα με το ζώο που είχε μεταμορφώσει η μάγισσα τα παιδιά
όπως και μέσα στο παραμύθι
Με αφορμή τα μπαλόνια που είχε κλείσει μέσα τις φωνές τους
παίξαμε κάποια παιχνίδια .( παιχνίδια αναπνοής)
Προσπαθήσαμε να φουσκώσουμε τα μπαλόνια
και αφήσαμε να βγει ο αέρας ακούγοντας τον ήχο που κάνει
άλλοτε αφήναμε να βγει ο ήχος γρήγορα ( διαρκείς ήχος)
και άλλοτε σιγά σιγά ( κοφτός ήχος)
Στο τέλος ετοιμάσαμε μία μπαλονοχορωδία !!!!!!!!!!!\
Φυσίξαμε με το καλαμάκι και προσπαθήσαμε να μετακινήσουμε τις μπάλες
αλλά και τη χαρτοπετσέτα
Μιλήσαμε για το έθιμο να λέμε κάλαντα
και ακούσαμε τα κάλαντα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας
Κάλαντα Ικαρίας
Πρωτοχρονιάτικα Μακεδονίας
Κάλαντα Κύπρου
Κάλαντα Θεσσαλίας
Κάλαντα Πελοποννήσου
και φτιάξαμε κι εμείς τα παιδιά που λένε τα κάλαντα
( ιδέα από το pinterst)
Σήμερα έπρεπε να παίξουμε ένα παιχνίδι
<<Τα ξωτικά του Αι-βασίλη έφτιαξαν στο μουσικό εργαστήρι τους μουσικούς καθρέφτες.
Τα παιδιά σε ζευγάρια. Παίζει κάτι το ένα με το οργανάκι του και προσπαθεί να κάνει το ίδιο και ο άλλος,>>
Τα παιδιά λοιπόν σε ζευγαράκια
έπαιζαν
το ένα ότι έκανε το άλλο
Γνωρίσαμε τα μουσικά όργανα της τάξης μας
και τα ονομάσαμε
Χρησιμοποιήσαμε το υλικό που βρήκαμε στο Όλα για το νηπιαγωγείο
Κάναμε και τα παρακάτω φύλλα εργασίας
και κολλήσαμε το αγαπημένο μας μουσικό οργανο
και το προσθέσαμε στο ξωτικό που ετοιμάσαμε
yp;eroxa !!!!!v
ΑπάντησηΔιαγραφή