Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΜΙΚΡΟΒΙΑ


Την προηγούμενη εβδομάδα ξεκινήσαμε να  ασχολούμαστε με το σώμα μας.Όμως μια κυρία Γαστρεντερίτιδα με επισκέφτηκε και με κράτησε δύο μέρες στο σπίτι. 
Σήμερα λοιπόν με το καλημέρα <<κολλούσα>> στα παιδιά στα μπλουζάκια τους κάτι μικρά άσχημα τερατάκια. ένα παρόμοιο φορούσα κι εγώ στη μπλούζα μου. Όλοι μεταξύ τους συζητούσαν << μα τι μας έβαλε η κυρία;>>








Όταν λοιπόν μαζευτήκαμε στην παρεούλα , εξήγησα στα παιδιά ότι ήμουν άρρωστη και είχα ένα μικρόβιο. Καθώς λοιπόν τα χαιρετούσα το πρωί τους μετέδιδα το μικρόβιο.  Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν για να προστατέψουμε το σώμα μας από τα μικρόβια;



















Μικρόβια έχει παντού Έτσι κι εμείς ψάξαμε να βρούμε μικρόβια που είχα τοποθετήσει μέσα στην τάξη.Χωριστήκαμε σε ομάδες και ξεκινήσαμε το κυνήγι.






Τα μετρήσαμε και τα ομαδοποιήσαμε ανάλογα με το χρώμα και ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους.




Για να καταλάβουμε πως μεταδίδονται τα μικρόβια  από τα χέρια μας, βάλαμε στα χέρια ενός παιδιού λίγο μελάνι. Όταν όμως χαιρέτησε το φίλο του, ουπς!!! και το χέρι του άλλου παιδιού έγινε μπλε. Αυτό χαιρέτησε κάποιο άλλο ......και έτσι το μελάνι μεταδιδόταν από το ένα χέρι στο άλλο.






( δανειστήκαμε την ιδέα από http://pro-sxolika.blogspot.gr/2011/11/y.html)

Είδαμε ένα βιντεάκι για το πως πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας και μάθαμε το παρακάτω τραγουδάκι.

Πλατς, πλουτςπλιτς, πλατς
σαπούνι και νερό κάνουνε αφρό

Πλάτς, πλουτς, πλιτς, πλατς
τρίβω μπρος-πίσω τα χεράκια
παλάμες νύχια και χεράκια

Πλατς πλουτς, πλιτς, πλατς
ξεπλένω τα χέρια μου καλά
για να ναι καθαρά

Πλατς, πλουτς, πλιτς, πλατς
σκουπίζω τα χέρια με προσοχή
με χάρτινη πετσέτα απαλή

Πλατς, πλουτς πλιτς, πλατς
σαπούνι και νερό, φίλοι μου , δεν σας ξεχνώ,
για να χω καλή υγεία παύλα και τελεία.
(Σύγχρονο νηπιαγωγείο)

Τέλος τα ζωγραφίσαμε τα μικρόβια











και φτιάξαμε μικρόβια για να παίξουμε κουκλοθέατρο
















Και φυσικά παίξαμε και το καταευχαριστηθήκαμε









Σήμερα δώσαμε και το πρώτο μετάλλιο στο παιδί που μάζεψε πιο πολλά αυτοκόλλητα



αλλά και ένα μπράβο στο παιδί που προσπάθησε και είχε σημαντική εξέλιξη σε συγκεκριμένο τομέα 



( την ιδέα την δανειστήκαμε από το μπλογκ  ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ  http://pro-sxolika.blogspot.gr/)






























7 σχόλια:

  1. ΠΩ,ΠΩ ΓΕΜΙΣΑΤΕ ΜΙΚΡΟΒΙΑ!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ!!ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ Κική!!! Το μάθημα για τα μικρόβια είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες δραστηριότητες Κική!!! Συγχαρητήρια. Θα δανειστώ την ιδέα σίγουρα!!! Μπορείς να μου πεις σχετικά με τον ρυθμό του τραγουδιού;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αψογα τα μικρόβιά σας!!!κρατωωωωωωωω
    μπράβο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τέλεια τα μικρόβια!! πολύ καλη ιδέα δεν τα έχω δουλέψει ποτέ έτσι.. ευχαριστουμε για τις ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παααρα πολυ καλες ολες οι ιδεςς:)Θα ηθελα να ρβτησω αν υπαρχει καποιο Cd με το τραγουδακι αυτο ή με αλλα τραγουδια σχετικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειμαι κι εγω συναδελφος και μου αρεσε παρα πολυ επισης η κορη μου μου το βρηκε γιατι της ειπα να μου βρει δραστηριοτητες με τα μικροβια και μου βρηκε αυτο και σιγουρα θα παρω πολλες ιδεες.Το τραγουδι πως παει μηπως υπαρχει στο youtube??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Κυρά Σαρακοστή

                                                     Η Κυρά Σαρακοστή          από προηγούμενες χρονιές .