Σήμερα συζητήσαμε για το πως μπορούμε να συμπεριφερόμαστε με
ασφάλεια όταν βρισκόμαστε κοντά σε σκυλιά και ιδίως αδέσποτα.
Στην αρχή είδαμε κάποιες εικόνες και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε
τι προσπαθούν να μας πουν τα ζώα με τη στάση του σώματος τους. Τα παιδιά
προσπαθούσαν να μαντέψουν και στη συνέχεια εγώ τους έλεγα τη σωστή απάντηση.
ενώ μου περιέγραφαν τι θα έκαναν αν το συναντούσαν
Ταυτόχρονα προσπαθήσαμε να μιμηθούμε τη γλώσσα του σώματος
των ζώων.
( Το υλικό το έχω βρει από κάπου στο internet.αλλά δυστυχώς
δεν είχα σημειώσει τη διεύθυνσή ..Ενημερώστε με σας παρακαλώ αν
κάποιος γνωρίζει για να το αναρτήσω )
<<Δεν είμαι σίγουρος ακόμη για σένα>>
<<Θα ήθελα να σε γνωρίσω και να γίνω
φίλος σου>>
<<Νομίζω
ότι διατρέχω κίνδυνο κι αν με αγγίξεις μπορεί να χρειαστεί να υπερασπιστώ τον
εαυτό μου>>
<<Έλα να
παίξεις μαζί μου>>
<<Σε
παρακαλώ μη με αγγίζεις. Μπορεί να σε δαγκώσω γιατί φοβάμαι ότι θα μου κάνεις
κακό>>
<<Φύγε ,
αν προσπαθήσεις να με αγγίξεις θα σε δαγκώσω>>
Στις εικόνες που ακολουθούν έπρεπε να καταλάβουμε ποιο παιδάκι
συμπεριφέρεται σωστά και που η συμπεριφορά δεν είναι ασφαλής. Στη αρχή
συζητήσαμε τις εικόνες ομαδικά και στη συνέχεια δουλέψαμε σε ατομικό φύλλο
εργασίας
Κικη πολυ όμορφα όλα!!μου άρεσε πολυ το πρώτο μέρος!!!!το φυλλο εργασίας τα σκυλάκια σας....μπράβο σας!!!σε αποθηκευω pinterest.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ δημιουργικά όλα όσα κάνατε όπως πάντα! Οι δημιουργλιες των παιδιών είναι πανέμορφες! Ευχαριστώ που συμμετείχες στο Link party!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ όμορφη δουλειά Κική!!!! Και η δραματοποίηση όλα τα λεφτά, μπράβο σας!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός από δημιουργικά είναι επιμορφωτικά και για τους μεγαλύτερους!Μπράβο για την ιδέα να προσεγγίσεις εκπαιδευτικά έναν από τους φόβους μεγάλων και μικρών! Είμαι σίγουρη ότι αυτή τη δραστηριότητα θα τη θυμούνται σε όλη τους τη ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚική το θέμα με το οποίο ασχοληθήκατε είναι ένα θέμα άκρως απαραίτητο μιας και πολλά παιδιά δεν ξέρουν να συμπεριφερθούν σωστά απέναντι σε ένα σκύλο ή ακόμα πως να προφυλαχτούν από αυτό! Μπράβο που το σκέφτηκες και το εφάρμοσες στην τάξη σου!
ΑπάντησηΔιαγραφή