Παγκόσμια ημέρα των ζώων σε λίγες ημέρες και εμείς σήμερα ξεκινήσαμε την ημέρα μας με το παραμύθι<< Ξουτ>>
Πριν το διαβάσουμε είπα στα παιδιά τον τίτλο του βιβλίου και αυτά προσπάθησαν να καταλάβουν γιατί μας μιλάει.
Είναι το όνομα κάποιου
Κάποιον διώχνουν γιατί δεν τον θέλουν
Μάλλον μιλάνε στα αγγλικά
Να φύγει κάποιος μακριά
Το διαβάσαμε λοιπόν , συζητήσαμε για το περιεχόμενο του, είπαμε τι μας έκανε εντύπωση και τι δεν μας άρεσε.
Στην συνέχεια φωτοτυπήσαμε τις εικόνες από το παραμύθι και τα παιδιά τις έβαλαν με τη σωστή χρονολογική σειρά( Μαθηματικά)
Στη συνέχεια δίπλα σε κάθε εικόνα γράψαμε 1 για ποιο λόγο το διώχνανε το σκυλάκι 2 τι έπρεπε κανονικά να κάνουν.
1.Δεν το αγαπούσαν
2. Έπρεπε να το δώσουν αλλού ή να μην τους το έκαναν καθόλου δώρο
1.Έκανε την ανάγκη του στο χαλί
2.Έπρεπε να το πηγαίνει έξω να κάνει την ανάγκη του
1. Μάλωνε με το άλλο σκυλάκι
2. Έπρεπε να φέρουν δάσκαλο να τα μάθει να παίζουν μαζί.
1. Γάβγιζε δυνατά μέσα στο σπίτι
2.Έπρεπε να το πηγαίνει λίγο βόλτα και να μην το αφήνει μόνο του όλη μέρα.
1 Φοβόντουσαν να μην δαγκώσει το μωρό και του κολλήσει καμιά αρρώστια.
2. Να του μάθουν με δάσκαλο να μην δαγκώνει τα μωρά και
να του κάνουν εμβόλια και μπάνιο.
1. Ο φύλακας το χτυπούσε
2. Τα ζώα δεν τα χτυπάμε.
Τελικά βρήκε μόνος του έναν φίλο
Στην συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν τι πραγματικά ήθελε το σκυλάκι ( ένα σπίτι κι ένα φίλο) και του έδωσαν και όνομα αφού όλοι τον φώναζαν Ξουτ
Ρούλη
Λάκη
Μπούμπη
Μπάμπη
Μπονίτα
Τζίνα
Κάσπερ
Μπράνη
Μπλάντ
Μπάμπη
Τζένη
Μετά το πρωινό δραματοποιήσαμε το παραμύθι
Αύριο ένας μικρός επισκέπτης θα έρθει στο σχολείο μας για να τον γνωρίσουμε. Για να δούμε ποιος θα είναι άραγε;
Να πω, να πω; Σκυλάκι θα φέρεις; Τέλεια ιδέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχες όλες οι δραστηριότητες ΜΠΡΑΒΟ! Αυτό θα πει ωραίο μάθημα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΩΡΑΙΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΚΙΚΗ!!!1 ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!1111
ΑπάντησηΔιαγραφή