Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ




Προτού σας αποχαιρετήσουμε κι εμείς 
για το καλοκαίρι και επίσημα 

σας παρουσιάζουμε και το τρίτο  πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε φέτος στο σχολείο μας







Ήρθε η ώρα  λοιπόν να  ευχηθούμε κι εμείς 

να περάσουμε όλοι καλά 

με πολύ προσοχή στη θάλασσα και στον ήλιο 





να παίξουμε και να διασκεδάσουμε    με τους φίλους μας 








να ξεκουραστούμε και να ανταμώσουμε το Σεπτέμβρη 



 

Καλό Καλοκαίρι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τελευταία σχολική εβδομάδα. Κάθε μέρα και μια διαφορετική έκπληξη,

  Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...