Γιαγιά παππού σας αγαπάω τόσο πολύ !!!!!
Το αρχικό γράμμα του ονόματος μου.
Τα ευγενικά λογάκια ,επιτραπέζιο με τις σωστές συμπεριφορές μέσα στη τάξη,
Θα καταφέρουμε να φτιάξουμε ένα ουράνιο τόξο;;;;;;
Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...