Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ( συνέχεια )



 Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για τον εαυτό μας :

.....τα παιδιά ζωγράφισαν τις παλάμες τους 
και έκοψαν  από περιοδικά 
( πρώτη επαφή με το ψαλίδι ) 
διάφορες εικόνες  με αντικείμενα που τους αρέσουν 
και τα κόλλησαν γύρω από αυτές .












..........ζωγράφισαν τον εαυτό τους 
στο καβαλέτο με πινέλα 
(γνωριμία με ένα ακόμα καινούριο υλικό).
Απέναντι  τους είχαν ένα καθρέφτη 
και παρατηρώντας ζωγράφιζαν .







ΕΙΡΗΝΗ

                     
                                                                             ΒΑΣΙΛΗΣ

                                                                       ΙΩΑΝΝΑ

                             
                                                                        ΕΙΡΗΝΗ Α



                                                                             ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ


       
                                                                       ΚΑΤΕΡΙΝΑ

                                                                         ΑΝΤΩΝΗΣ Λ


                                                                         ΝΙΚΟΣ


                                                                              ΑΣΗΜΙΝΑ


                                                                              ΑΝΤΩΝΗΣ Γ.

                                                                    ΑΝΤΡΙΑΝ

                                                                             ΑΓΓΕΛΟΣ

 
 ΑΜΑΝΤΑ

...........καθίσαμε σε κύκλο .

Πήραμε ένα κουτί και βάλαμε μέσα όλα τα ονόματα των παιδιών
Όσο η μουσική έπαιζε,  το κουτί περνούσε από χέρι σε χέρι .
Μόλις σταματούσε . το παιδί που κρατούσε το κουτί ,
το άνοιγε , έβγαζε ένα όνομα
και όλα τα παιδιά έλεγαν κάποια πράγματα για το φίλο τους.










δηλαδή 

ΒΑΣΙΛΗΣ :  ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ , ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ , ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ

ΛΟΥΚΑΣ : ΟΜΟΡΦΟΣ , ΗΣΥΧΟΣ , ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ

ΙΣΛΙ : ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ , ΔΕΝ ΚΛΑΕΙ ΠΙΑ ,  ΞΑΠΛΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 

ΑΝΤΩΝΗΣ Λ : ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΩΡΑΙΑ , ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ , ΑΚΟΥΕΙ ΤΗ ΚΥΡΙΑ
κτλ

και επειδή τα καλά τα λόγια μας ανεβάζουν τη διάθεση 
εμείς γράψαμε τα λογάκια σε μπαλόνια 
και τα βάλαμε στο τοίχο μας .













..................προσπαθήσαμε να καταλάβουμε ποιος έχει  αυτά  τα ....μάτια 






                                      .....................βρήκαμε πόσα αγόρια και πόσα κορίτσια ήμαστε




                                           Τα μετρήσαμε και με τη βοήθεια των αριθμών από το ημερολόγιο γράψαμε το νούμερο











και κάναμε και τη πρώτη μας προσπάθεια 
 να συμπληρώσουμε πίνακα διπλής εισόδου 
για το χρώμα των ματιών μας .







Τα πήγαμε αρκετά καλά !!!!!!!!!!!

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !!!!!!!




  

11 σχόλια:

  1. τέλειες δραστηριότητες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ξετρελάθηκα με τα ματάκια !!!!!
    καλό ΣΒΚ Κική μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικές όλες σας οι δραστηριότητες. Και εμένα αυτή με τα ματάκια μου άρεσε περισσότερο από όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φοβερα τα πορτρετα τουςςςςς κιολα τα υπολοιπα μπραβο αλλη μια φορααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για άλλη μια φορά, αξιοθαύμαστα όλα όσα κάνεις! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετική η δουλειά της δασκάλας !!!!!!!!!!!!! Εξαιρετική και των παιδιών !!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο Κική ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΚΙΚΗ! ΛΑΤΡΕΨΑ ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ ΚΑΙ ΜΠΑΛΟΝΙΑ! ΤΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ! ΚΑΛΟ ΣΒΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άψογες δραστηριότητες γεμάτες συναίσθημα φιλίας κι αγάπης.... Τα ματάκια άψογα.... Ειναι ο καθρέφτης της ψυχής... Συναισθηματική αγωγή στο μεγαλείο της...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελεια, τελεια ,τέλεια...ΟΛΑ!!! Μπραβο Κική!!! ειδικα οι δραστηριοτητες που τα παιδια μιλουν για τοους φιλους τους μου αρεσαν πολυ!!! Θα το κανω κι εγω...Συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική νομίζω ότι αυτή την εβδομάδα θα σε "αντιγράψουμε". Μιλάμε για τον εαυτό μας και πήρα ωραίες ιδέες από σένα! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Κυρά Σαρακοστή

                                                     Η Κυρά Σαρακοστή          από προηγούμενες χρονιές .