Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!



Αυτή την εβδομάδα  ασχοληθήκαμε 
με την οικογένεια μας.

Διαβάσαμε το καταπληκτικό βιβλίο 

<<Σημασία έχει η αγάπη >>


Παρατηρήσαμε ότι 
η κάθε οικογένεια είναι διαφορετική
και μπορεί να αποτελείται από διαφορετικό αριθμό ατόμων .

Είπαμε τι  είναι οικογένεια 
και παρατηρήσαμε τα παρακάτω 


Μιλήσαμε για τα άτομα μιας οικογένειας 

και προσπαθήσαμε να συνθέσουμε τις λέξεις.





Βάλαμε σε ένα μεγάλο χαρτόνι τις εικόνες από  το βιβλίο 

και σημειώσαμε σε πια ομάδα ανήκει η οικογένεια μας.





Ζωγραφίσαμε την οικογένεια μας .
















Παρουσιάσαμε τις οικογένειες μας με μεγάλο καμάρι 








Αφού συζητήσαμε 
καταλάβαμε ότι όλοι πρέπει να βοηθάμε μέσα στην οικογένεια.

Τα παιδιά λοιπόν ζωγράφισαν
με ποιο τρόπο βοηθούν .  


Παίζω με την αδελφή μου

                                                         Ποτίζω τα λουλούδια με τη μαμά μου

  Παίζω με το μωρό 


  Κοιμάμαι το μεσημέρι 


 Παίζω με το μωρό

Μαζεύω τα πράγματα  

  Φυτεύω λουλούδια με τη μαμά μου  

Βάζω το κατσαρολάκι στο τραπέζι 

 Μαζεύω τα πράγματα και τα βάζω στη θέση τους

 Ακούω τη μαμά και το μπαμπά 

                                                             Βοηθάω τη μαμά στο φαγητό

 Μαζεύω το κρεβάτι μου και τη κούκλα μου 


Μαζεύω τα σεντόνια μου 


Φτιάξαμε το σπίτι που μένουμε με την οικογένεια μας 

Σε μία χαρτοσακούλα τα παιδιά ζωγράφισαν το σπίτι τους .
έκοψαν , από φωτοτυπία ,
και κόλλησαν τα άτομα της οικογένειας τους 
, βάλαμε σκεπή 
κολλήσαμε και τα ωραία ανθρωπάκια που πήραμε από τη φίλη μας την Αριάδνη 
και είπαμε γιατί αγαπάμε την οικογένειά μας .











Ετοιμάσαμε και παίξαμε και διάφορα παιχνίδια 

Memory  με τις λέξεις τις οικογένειας 





Στην αρχή τις βλέπαμε τις εικόνες και έπρεπε να βρούμε τις ίδιες 
και μετά τις γυρίσαμε ανάποδα .

Επιτραπέζιο παιχνίδι 
Όποιος έπεφτε  σε εικόνα με την οικογένεια έκανε ένα βήμα μπροστά.
            Αντίθετα στα κόκκινα σημάδια πήγαινε ένα βήμα πίσω .                                

( χα χα για πιόνια δυο καπάκια με ήρωες δύο μαθητές μας )




Ο τρόχος των ατόμων






Ο τροχός  έχει γύρω γύρω οικογένειες με διαφορετικό αριθμό μελών.
Τα μανταλάκια έχουν βουλίτσες .
Τα παιδιά μετρούσαν τα άτομα και έβαζαν το αντίστοιχο μανταλάκι .  

Στο τέλος φτιάξαμε τον  ανθισμένο κήπο της οικογένειας μας 
από μια ιδέα των παιδιών. 

Φτιάξαμε λουλουδάκια με χαρτάκια από κεκάκια ,
φωτοτυπήσαμε τις φωτογραφίες που έφεραν τα παιδιά 
και κόψαμε τη μαμά , το μπαμπά και τα αδέλφια 
και έτοιμος ο κήπος μας .
( Τα παιδάκια που δεν έφεραν φωτογραφίες έφτιαξαν το κήπο 
και  θα το συνεχίσουν στο σπίτι τους )














Και έτσι κλέισαμε την ενότητα 
Ο εαυτός μου - Η οικογένεια μου .
 .

13 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΚΙΚΗΗΗΗ,Η ΛΟΥΛΟΥΔΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τόσα πολλά και ουσιαστικά πράγματα, μπράβο Κική μου !!!!
    τροχός,σακούλες-σπίτι και λουλουδο-οικογένεια με γοήτευσαν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσα πράγματα κάνατε βρε Κική! Πολύ ωραία όλα και ειδικά τα λουλουδάκια με την οικογένεια και η παλάμη με τις ζωγραφιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μπράβο κούκλα μου ωραία δουλειά. Το κορυφαίο όμως ήταν------> "Τι κάνεις στο σπίτι για να βοηθήσεις την οικογένειά σου"= ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ (παίζει να είναι και η καλύτερη βοήθεια απ' ολες:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικά τα λουλουδάκια σας!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΛΗΡΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ! ΛΑΤΡΕΨΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΚΑΙ ΤΡΟΧΟ! ΦΟΒΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ! ΚΑΛΟ ΣΒΚ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η οικογενεια τα ειχε ολα!! τροχος, επιτραπεζιο, λουλουδακια...!!!!!Υπεροχα ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφα όλα!! ο τροχός καταπληκτική ιδέα και πανέμορφος ο κήπος της οικογένειας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ όμορφα πραγματάκια! σκέφτομαι να εντάξω στην πρακτική μου άσκηση, στην ημέρα της αγάπης (κάνω συναισθήματα, και μου πέφτει και η γιορτή της μητέρας) την οικογένειά μου. Για να δούμε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Κυρά Σαρακοστή

                                                     Η Κυρά Σαρακοστή          από προηγούμενες χρονιές .