αφορά το ταξίδι της <<Σάρας της κιθάρας>>
που ταξιδεύει από πίνακα σε πίνακα
με τελικό προορισμό ένα καινούριο πλέον πίνακα με όλες τις αναμνήσεις του ταξιδιού.
Οργανώνονται έτσι πολλά παιχνίδια μουσειακής αγωγής , μουσικοκινητικά ,
επενδύονται οι πίνακες μουσικά και αποδίδονται εικαστικά .
Το ταξίδι ξεκίνησε από το κλασσικό τμήμα του Νηπιαγωγείο Κεντριού Ιεράπετρας
που είχε σαν αρμοδιότητα να βρει το πίνακα - αφετηρία του ταξιδιού
και να παίξει μαζί του.
Μια μοναχική κιθάρα ξεκινάει ένα μουσικό και εικαστικό ταξίδι
περνώντας από κάθε νηπιαγωγείο
και γνωρίζοντας μουσικές και πίνακες γνωστών Ελλήνων και ξένων ζωγράφων.
Η αφετηρία είναι ο πίνακας <> του Juan Gris.
Λίγες μέρες πριν έρθει η κιθάρα στο σχολείο μας
είδαμε το κουτί της Μουσική Πινακοθήκης στη παρεούλα
Το ανοίξαμε και είδαμε μέσα κάποιους πίνακες
Τους παρατηρήσαμε καλύτερα στον υπολογιστή .
Αναγνωρίσαμε κατευθείαν το πίνακα που είχαμε δουλέψει όταν μάθαμε τα μουσικά όργανα .
Αποφασίσαμε να ψηφίσουμε τον αγαπημένο μας
που θα ήταν και ο πίνακας που θα συναντούσε η κιθάρα
Προσπαθήσαμε να δώσουμε ένα τίτλο στο πίνακα
και να πούμε την ιστορία του .
Γνωρίσαμε το ζωγράφο
Γιώργο Ιακωβίδη .
Μάθαμε που γεννήθηκε , που σπούδασε
και πόσο πολύ του άρεσε να ζωγραφίζει παιδιά
Γιώργο Ιακωβίδη .
Μάθαμε που γεννήθηκε , που σπούδασε
και πόσο πολύ του άρεσε να ζωγραφίζει παιδιά
Τον ζωγραφίσαμε
και σκεφτήκαμε πως αποφάσισε να κάνει το συγκεκριμένο πίνακα .
Παρατηρήσαμε το πίνακα , τα πρόσωπα , τα αντικείμενα τα χρώματα .
Προσπαθήσαμε να το ζωγραφίσουμε
Το κουτί της Μουσικής Πινακοθήκης
έκρυβε κάποια αντικείμενα
κι εμείς αναπαραστήσαμε το πίνακα
Φτιάξαμε ένα ζάρι με πίνακες του Γιώργου Ιακωβίδη
δημιούργησε ο καθένας τη δική του ιστορία
ανάλογα με τους πίνακες που πετύχαινε
και την επένδυσε με ένα μουσικό κομμάτι
από τη μουσική cd
Παίξαμε ένα παιχνίδι
Σε ένα καβαλέτο ζωγράφιζαν δύο παιδιά
μια ζωγραφιά σαν τον Ιακωβίδη .
Μόλις όμως εγώ φώναζα <<κούκου >>
τα παιδιά άλλαζαν θέση και συνέχιζαν τη ζωγραφιά του φίλου τους .
Και η κιθάρα έφτασε στο σχολείο μας
Κάθισε και μας είπε πως έχει περάσει μέχρι τώρα στο ταξίδι της.
Τα παιδιά με ενθουσιασμό έπαιρναν συνέντευξη από τη κιθάρα
Τα παιδιά έφτιαξαν τη κιθάρα
Και τη ζωγράφισαν
να μπαίνει μέσα στο πίνακα και συναντάει τα παιδιά
ολοκλήρωσαν την εικόνα του δωματίου
και είπαν τι σκέφτηκε η κιθάρα
Αναπαραστήσαμε το πίνακα βάζοντας τώρα μέσα και τη κιθάρα
Ζωγράφισαν τι παιχνίδια θα έπαιζε και η κιθάρα με τα παιδιά
και παίξαμε
Μουσικές καρέκλες
Χορέψαμε
Η βαρκούλα
Περνά περνά η μέλισσα
Αγαλματάκια
Λίγο πριν φύγει η κιθάρα
τραγουδήσαμε μαζί της ένα τραγούδι
από το ταξίδι της μέχρι εκείνη τη στιγμή
και γράψαμε την συνέχεια της ιστορίας
Η κιθάρα έφυγε και πήρε μαζί της τα χαμόγελα και τις φωνές των παιδιών
καθώς και μία κούκλα μέσα από το πίνακα του Ιακωβίδη
τραγουδήσαμε μαζί της ένα τραγούδι
από το ταξίδι της μέχρι εκείνη τη στιγμή
και γράψαμε την συνέχεια της ιστορίας
Η κιθάρα έφυγε και πήρε μαζί της τα χαμόγελα και τις φωνές των παιδιών
καθώς και μία κούκλα μέσα από το πίνακα του Ιακωβίδη
Συγχαρητηρια !πολυ ωραια αναπτυξη!
ΑπάντησηΔιαγραφή