Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Kids Advertising Healthy Food- eTwinning 2016-2017



Επιστρέψαμε κι εμείς .

Φέτος οι αναρτήσεις θα είναι πολύ περιορισμένες 
λόγω ενός μικρού προβλήματος με το χέρι μου 

Να σας ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία .

και ξεκινάμε

με το καινούριο μας πρόγραμμα eTwinning

που φέτος πια μεγαλώσαμε και θα είναι ευρωπαϊκό .





Οι στόχοι του προγράμματός μας είναι :
  • Να γνωρίσουν βασικές έννοιες υγιεινής διατροφή
  • Να γνωρίσουν τι είναι διαφήμιση, τις μορφές της (ως προς το µέσο ενημέρωσης και ως προς το περιεχόμενο), να διακρίνουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα σε διαφημίσεις (να συγκρίνουν, να κατηγοριοποιήσουν)
  • Να κατανοήσουν τον σκοπό που χρησιμοποιείτε καθώς και ορισμένα από τα είδη της διαφήμισης(κοινωνική, καταναλωτική)
  • Να κατανοήσουν την χρήση της Γλώσσας στη Διαφήμιση και δομικά χαρακτηριστικά της (κεντρικό διαφημιστικό μήνυμα, ορθολογική τεκμηρίωση της υπόσχεσης-reason why, ύφος, Σλόγκαν)
  •  Να γνωρίσουν και να έρθουν σε επαφή με τα Διαφημιστικά μέσα (Τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφος, Τύπος, αφίσες, Διαδίκτυο, φυλλάδια, κ.ά)
  •  Να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά µιας διαφήµισης ως μέσο παραπλάνησης, πληροφόρησης ή κοινωνικής ευαισθητοποίησης και να αναπτύξουν δεξιότητες κριτικής παρατήρησης εντοπίζοντας τα πρότυπα και τα στερεότυπα που προβάλλονται σε σχέση με την διατροφή.
  • Να αναπτύσσουν επιχειρήματα και να συµµετέχουν ενεργά σε µια συζήτηση.
  • Να επεξεργάζονται δεδομένα και να παράγουν διαφημιστικά μηνύματα με τους συμμαθητές τους με τη χρήση ψηφιακού υλικού και νέων τεχνολογιών.
  • Να συνεργάζονται µε τους συµµαθητές τους, να επικοινωνούν, να αλληλεπιδρούν μέσα από δράσεις όπως ερευνητικές εργασίες, ομαδικές παρουσιάσεις, ανάλυση αποτελεσμάτων, καταγραφή συμπερασμάτων με τη χρήση συνεργατικών εργαλείων web2.0 από το περιβάλλον κοινωνικής δικτύωσης e twinning.
  • Να γνωρίσουν διατροφικές συνήθειες και προϊόντα άλλων χωρών και τόπων καθώς και πως προβάλλονται στο καταναλωτικό κοινό μέσα από τα διαφορετικά είδη διαφημίσεων.

Τα μέλη του προγράμματος μας είναι 12 νηπιαγωγεία από Λιθουανία ,Πορτογαλία , Ρουμανία , Σερβία  και Ελλάδα



 Ξεκινώντας το έργο η πρώτη συνεργατική μας δράση ήταν η εύρεση του τίτλου. Ζητήθηκε από τα μέλη να καταθέσουν τις προτάσεις τους, οι οποίες τέθηκαν σε ψηφοφορία στην ιστοσελίδα:

και ο τίτλος του έργου μας 
Kids Advertising Healthy Food

Επόμενη δράση η δημιουργία του λογότυπου του έργου. Η ιδέα βασίστηκε στα χρώματα των τροφών και στην μετάδοση της πληροφορίας. Η πρόταση μιας νηπιαγωγού  από το νηπιαγωγείο Κεντριού (στην οποία συμφωνήσαμε όλοι) μεταμορφώθηκε σταδιακά στο τελικό μας λογότυπο. Η εικόνα ταξίδεψε από όλα τα νηπιαγωγεία, με μία καθορισμένη σειρά, τα οποία πρόσθεταν και από ένα στοιχείο πάνω σε αυτήν !

Το αρχικό σχέδιο


Κόκκινο χρώμα απο το 29ο Νηπιαγωγείο Σερρών

Ντουντούκα για το νηπιαγωγείο Κεντριού
                               
                                    Το κίτρινο χρώμα και τα λεμόνια από το νηπιαγωγείο της Λιθουανίας


Το πορτοκαλί απο το 10ο νηπιαγωγείο Νεάπολης 

Το μπλε χρώμα από το νηπιαγωγείο Προποτσάνης



Το πλαίσιο της εικόνας από το νηπιαγωγείο Πυλαίας


Το μοβ χρώμα από το νηπιαγωγείο της Πορτογαλίας

Τα δύο παιδιά από το νηπιαγωγείο της Ρουμανίας



Το άσπρο χρώμα απο το νηπιαγωγείο της Σερβίας


Το πράσινο από το  56 νηπιαγωγείο θεσσαλονίκης 

Τα παιδάκια από το 14ο νηπιαγωγείο Σερρών

 Εμείς έπρεπε να γράψουμε το τίτλο του προγράμματος
Στην αρχή λοιπόν παίξαμε λίγο με το τίτλο 




Τo γράψαμε 


και φτιάξαμε μερικά για να διαλέξουμε





Ψηφίσαμε 

Και καταλήξαμε στο νικητή 

Κι έτσι ολοκληρώθηκε το λογότυπο του προγράμματός μας


Ξεκινάμε λοιπόν 
το ταξίδι μας στη μαγεία της διαφήμισης της υγιεινής διατροφής .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Κυρά Σαρακοστή

   Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας, ετοιμάσαμε στο ολοήμερο , την Κυρά Σαρακοστή για να μετρήσουμε τις εβδομάδες  μέχρι το Πάσχα.