Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Ο χαρταετός μου .... σκιάχτρο

 


Σκιάχτρο λοιπόν φέτος ο χαρταετός μου. Και αν ήμουν χαρταετός και πετούσα που θα πήγαινα και τι θα τους έλεγα .




Αυτό γράψαμε και ζωγραφίσαμε στο πίσω μέρος του χαρταετού  που ανοίγει σαν να είναι ένα φάκελος . 







Και φυσικά θα πηγαίναμε να συναντήσουμε τους φίλους μας από το πρόγραμμα Kids advertising healthy food

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία σχολική εβδομάδα. Κάθε μέρα και μια διαφορετική έκπληξη,

  Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...