Σήμερα τα παιδιά πήραν τα παπιοτσαντάκια τους.
Μέσα κολλήσαμε την πρώτη ζωγραφιά τους αλλά και τις ευχές από τις μανούλες - πάπιες.
Οι μανούλες σχεδίασαν, έκοψαν τη παλάμη τους και έγραψαν ευχές για το παιδί τους για τη νέα σχολική χρονιά.
Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου