Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

Ένας χιονάνθρωπος χρωματιστός - Οι σύνθετες λέξεις .

 


 Την Πέμπτη στο ολοήμερο διαβάσαμε το παραμύθι 

Ένας χιονάνθρωπος χρωματιστός 


.



Ο Σέργιος φτιάχνει έναν χιονάνθρωπο και η Ιωάννα τον δικό της στον χιονισμένο κήπο του σπιτιού.
Γρήγορα, όμως, τα δυο αδέρφια αρχίζουν να μαλώνουν.
Όταν τελειώνουν τα άσπρα ανθρωπάκια τους, μπαίνουν στο σπίτι να φάνε πρωινό.
Σε λίγο, όμως, ακούνε έξω μεγάλη φασαρία.
Τρέχουν στο παράθυρο και τι να δουν!
Αλλού οι μύτες, αλλού τα πόδια, τα χέρια, τα γυαλιά κι ο κόσμος όλος γης Μαδιάμ!
Ποιος κατέστρεψε τα έργα τους;
Αυτός ο χρωματιστός χιονάνθρωπος από πού ξεφύτρωσε; (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)


Μας έδωσε την ευκαιρία 

*να μιλήσουμε για το θυμό και πως πρέπει να τον διαχειριζόμαστε

( το θέμα μας αυτή την περίοδο στο etwinning πρόγραμμά μας)

* Επίσης να σκεφτούμε πως νιώθουν οι γονείς μας 

την  ώρα που μας βλέπουν να είμαστε θυμωμένοι και να μαλώνουμε 

* Για τα αποτελέσματα των πράξεων μας την  ώρα που είμαστε θυμωμένοι 

* Για τις σύνθετες λέξεις 


*Βρήκαμε σύνθετες λέξεις με τη λέξη χιόνι




  και προσπαθήσαμε να βρούμε τις δυο λέξεις  σε κάθε περίπτωση .













* Προσπαθήσαμε να βρούμε τη σύνθετη λέξη που είχαμε στο κεφάλι μας 

από τις περιγραφές των φίλων μας




*Παίξαμε και γίναμε ζευγαράκια 

Τα μισά παιδιά είχαν τη σύνθετη λέξη στο κεφάλι 

και τα άλλα μισά έπρεπε να βρουν τις δυο λέξεις και να γίνουν ζευγαράκια .




* Βρήκαμε και άλλες σύνθετες λέξεις 

μέσα στην τάξη .


Βιβλιοθήκη , τραπεζομάντηλο, ξυλομπογιές, νερομπογιές, ανθοδοχείο κτλ 


Για τη Δευτέρα ζητήσαμε από τα παιδιά να βρουν στο σπίτι τους σύνθετες λέξεις 

και να τις ζωγραφίσουν σε ένα χαρτί .



Το υλικό που χρησιμοποιήσαμε είναι από εδώ  και εδώ


και αυτό που ετοίμασα εγώ  εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με τα μαγικά μου κιάλια

  Με τα μαγικά μου κιάλια βλέπω τη σχολική χρονιά που πέρασε και θυμάμαι.