Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025

4. Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ της διατροφής.

 


Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, Θεματική Ζω καλύτερα- Ευ ζην, με θέμα τη διατροφή, σήμερα μιλήσαμε για τις τροφές στις οποίες λέμε «ναι» και τις τροφές στις
οποίες λέμε «όχι». Τραγουδήσαμε το γνωστό τραγούδι και παίξαμε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι με τις τροφές που βγάζαμε από το καλάθι σηκώνοντας το αντίστοιχο χεράκι .










Τέλος, ζωγραφίσαμε τροφές που λέμε «ναι» και τροφές που λέμε «όχι».























Το φύλλο εργασίας 
 

Τα χεράκια ( από το pinterest)

Το καλάθι (από το pinterest)


         ( από το pinterest)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία σχολική εβδομάδα. Κάθε μέρα και μια διαφορετική έκπληξη,

  Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...