Και αυτή την εβδομάδα οι δραστηριότητες μας ήταν γύρω από τα ψάρια.
ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΨΑΡΙ.
Παίξαμε και συνδυάσαμε τις εικόνες
( από το blog της Ζήσης Ανθής http://dreamskindergarten.blogspot.com/ ) και προσπαθήσαμε να βρούμε τις καινούριες λεξούλες. (είχαμε ξαναδουλέψει με σύνθετες λέξεις)
Ζωγραφίσαμε την σύνθετη λέξη που μας έκανε εντύπωση.
Κάναμε και το παρακάτω φύλλο εργασίας .
ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Ψ
Γνωρίσαμε το γράμμα ψ.
Είπαμε με τι μοιάζε:
Τρίαινα , δάχτυλα, πιρούνι, δέντρο που δεν έχει φύλλα, τατουάζ..
Είπαμε λεξούλες που αρχίζουν από Ψ.
Αναγνωρίσαμε το ψ ανάμεσα από τα γράμματα.
Το έγραψε ο καθένας όπως μπορούσε.
Δημιουργήσαμε με τα γράμματα, λέξεις που αρχίζουν από Ψ και τα βάλαμε στον πίνακα.
Κάναμε τα παρακάτω φύλλα εργασίας.
Φτιάξαμε την ιστορία του Ψ. Αφού διαλέξαμε εικόνες που αρχίζουν από Ψ ξεκινήσαμε μια ιστορία . Κάθε παιδί έπαιρνε μία εικόνα και συνέχιζε από εκεί που σταμάτησε ο προηγούμενος.
Οι εικόνες.
Η ιστορία.
Μια φορά κι ένα καιρό ήταν μία ψιψίνα . Της άρεζε να τρώει ψάρια. Μια μέρα ακολούθησε έναν ψαρά. Ο ψαράς είχε πάει να ψηφίσει σε ένα ψηλό κτήριο και μετά ψώνισε από το σούπερ – μάρκετ. .Στο δρόμο άρχισε να ψιχαλίζει. Ο ψαράς όμως δεν είχε μαζί του ομπρέλα αλλά μόνο ένα ψαλίδι Όταν γύρισε σπίτι πήρε τα ψάρια από τα ψυγείο τα έψησε στην ψησταριά και τα έφαγε μαζί με ψωμί. .Μαζί του έφαγε και η ψιψίνα.
Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν την ιστορία.
Ζωγραφίσαμε τα φύκια.
Κολλήσαμε τα ψαράκια.
Το αφήσαμε να στεγνώσει.
Και έτοιμος ο βυθός μας
ένα ψαράκι κάθε φορά
ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΨΑΡΙ.
Παίξαμε και συνδυάσαμε τις εικόνες
( από το blog της Ζήσης Ανθής http://dreamskindergarten.blogspot.com/ ) και προσπαθήσαμε να βρούμε τις καινούριες λεξούλες. (είχαμε ξαναδουλέψει με σύνθετες λέξεις)
Ζωγραφίσαμε την σύνθετη λέξη που μας έκανε εντύπωση.
Κάναμε και το παρακάτω φύλλο εργασίας .
ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Ψ
Γνωρίσαμε το γράμμα ψ.
Είπαμε με τι μοιάζε:
Τρίαινα , δάχτυλα, πιρούνι, δέντρο που δεν έχει φύλλα, τατουάζ..
Είπαμε λεξούλες που αρχίζουν από Ψ.
Αναγνωρίσαμε το ψ ανάμεσα από τα γράμματα.
Το έγραψε ο καθένας όπως μπορούσε.
Δημιουργήσαμε με τα γράμματα, λέξεις που αρχίζουν από Ψ και τα βάλαμε στον πίνακα.
Κάναμε τα παρακάτω φύλλα εργασίας.
Φτιάξαμε την ιστορία του Ψ. Αφού διαλέξαμε εικόνες που αρχίζουν από Ψ ξεκινήσαμε μια ιστορία . Κάθε παιδί έπαιρνε μία εικόνα και συνέχιζε από εκεί που σταμάτησε ο προηγούμενος.
Οι εικόνες.
Η ιστορία.
Μια φορά κι ένα καιρό ήταν μία ψιψίνα . Της άρεζε να τρώει ψάρια. Μια μέρα ακολούθησε έναν ψαρά. Ο ψαράς είχε πάει να ψηφίσει σε ένα ψηλό κτήριο και μετά ψώνισε από το σούπερ – μάρκετ. .Στο δρόμο άρχισε να ψιχαλίζει. Ο ψαράς όμως δεν είχε μαζί του ομπρέλα αλλά μόνο ένα ψαλίδι Όταν γύρισε σπίτι πήρε τα ψάρια από τα ψυγείο τα έψησε στην ψησταριά και τα έφαγε μαζί με ψωμί. .Μαζί του έφαγε και η ψιψίνα.
Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν την ιστορία.
Στο τέλος βάλαμε και το Ψ στη θέση του μαζί με τα υπόλοιπα γράμματα.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ : Ο ΒΥΘΟΣ
Βάψαμε ψαράκια με φούσκες περιτυλίγματος.( πολύ ωραία ιδέα από http://maros-kindergarten.blogspot.com/ αλλά και από το http://nipiagogoi2011kastor.blogspot.com/ )
Ετοιμάσαμε το βυθό με δαχτυλομπογιές και σφουγγάρι.
Ζωγραφίσαμε τα φύκια.
Κολλήσαμε τα ψαράκια.
Το αφήσαμε να στεγνώσει.
Και έτοιμος ο βυθός μας
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ.
Κολυμπήσαμε σαν τα ψαράκια.
Προσπαθήσαμε να περάσουμε από τα κύματα
αλλά και από το τεράστιο κύμα πριν μας σκεπάσει
ένα ψαράκι κάθε φορά
αλλά και δύο μαζί χωρίς να χτυπήσουμε.
Περάσαμε τέλεια.
Καλό Σαββατοκύριακο.
ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΑΤΕ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφή