Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ΘΑ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ;


Σήμερα διαβάσαμε το παραμύθι <<ΘΑ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ  ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ; >>



Το συζητήσαμε και  είπαμε τι μας άρεσε.  Παρατηρήσαμε ότι η μαμά του θα τον συγχωρούσε και θα τον αγαπούσε  πάντα αλλά και αυτός θα έπρεπε να συμμαζεύει τις ζημιές του . Ο Φλάφι όμως δεν ήταν σίγουρος αν θα  τον αγαπούσε και τώρα που έσπασε το καλό βάζο της μαμάς.  Στη συνέχεια μπήκαμε εμείς στη θέση του ήρωα και  είπαμε τι θα. κάναμε αν είχαμε σπάσει εμείς το καλό βάζο της μαμάς. .


Δόνα: Θα το έλεγα στη μαμά μου και θα ζητούσα συγνώμη
Παναγιώτης Π: θα ζητούσα συγνώμη και θα έλεγα στον μπαμπά μου να αγοράσει ένα καινούριο.
Γεωργία  Π: Θα της έλεγα ότι δεν θα το ξανακάνω
Βάλια: Θα ζωγράφιζα ένα και θα το έδινα.
Παναγιώτης Τσ: Θα ζητούσα συγνώμη
Αλέξανδρος: Θα αγόραζα ένα καινούριο
Ρενάτα: Θα έφτιαχνα ένα δώρο
Ελένη: Θα το έλεγα αμέσως στην μαμά μου.
Ιωάννα. Θα της έλεγα πως δεν θα το ξαναέκανα.
Βασίλης: Θα φώναζα τη γιαγιά μου να το μαζέψει
Γεωργία Γ: Θα ζητούσα συγνώμη και θα της έδινα ένα μεγάλο φιλί.

Εμείς όμως τι σκανταλιές κάνουμε συνήθως και στεναχωρούμε τη μαμά;


Δόνα: Λερώνω όλο τον τόπο όταν τρώω
Παναγιώτης Π: Δεν στρώνω το κρεβάτι μου.
Γεωργία  Π: Κάνω άνω κάτω το δωμάτιο μου 
Αλέξανδρος:Βλέπω πολύ τηλεόραση
Ρενάτα:  Χτυπάω τον αδερφό μου
Ελένη: Χτυπάω τον αδερφό μου
Ιωάννα.Φωνάζω όταν η μαμά ξεκουράζεται 
Βασίλης:  Δεν μαζεύω τα παιχνίδια μου
Γεωργία Γ:  Λερώνω το πάτωμα με τυρί.
Βάλια: Δεν τρώω το φαγητό μου


Ζωγράφισαν λοιπόν  τι υπόσχονται στη μαμά τους


Δεν θα χτυπάω τον αδερφό μου


Δεν θα πετάω τα παιχνίδια μου


                                                        Θα τρώω όλο το φαγητό μου


Θα ακούω τον αδερφό μου

Θα μαζεύω τα παιχνίδια μου



                                                         Θα  στρώνω το κρεβάτι μου


Θα στρώνω το κρεβάτι μου

                                                          Δεν θα βλέπω πολύ τηλεόραση

                                             
                                                        Δεν θα χτυπάω τον αδερφό μου


Δεν θα ενοχλώ την μαμά μου όταν ξεκουράζεται

Δεν θα λερώνω το τραπέζι όταν τρώω

Δεν θα μαλώνω με τον Φώτη

                                                            Δεν θα χτυπάω τον αδερφό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Κυρά Σαρακοστή

   Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας, ετοιμάσαμε στο ολοήμερο , την Κυρά Σαρακοστή για να μετρήσουμε τις εβδομάδες  μέχρι το Πάσχα.