Αυτή την εβδομάδα είπαμε να ξεκινήσουμε κυκλοφοριακή αγωγή.
Την Τρίτη λοιπόν είχε περάσει από το νηπιαγωγείο να μας δει ένα παλιός μας μαθητής .
Είχε περάσει έξω από το σχολείο με το ποδήλατο του.
Αμέσως όλα τα παιδιά άρχισαν να μιλάνε για τα δικά τους ποδήλατα .
Μπαίνοντας λοιπόν μέσα στην τάξη τους έβαλα να ακούσουν το τραγούδι
<<Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΙΣΑ >>
από την κύρια Αφροδίτη Μάνου
σε ποίηση Οδυσσέα Ελλύτη
Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ
<<Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΙΣΑ >>
από την κύρια Αφροδίτη Μάνου
σε ποίηση Οδυσσέα Ελλύτη
Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ
Αμέσως τα παιδιά παρατήρησαν
ότι το τραγούδι μιλούσε για μία κοπέλα που έκανε ποδήλατο .
ότι το τραγούδι μιλούσε για μία κοπέλα που έκανε ποδήλατο .
Το παρατηρήσαμε και ονομάσαμε τα μέρη του ποδηλάτου,
έχοντας ως πίνακα αναφοράς την εικόνα
Στη συνέχεια εγώ τα άλλαζα θέση και τα παιδιά έπρεπε να βρουν το λάθος
Κάναμε και από μία βόλτα μέσα στην τάξη.
( δυστυχώς έβρεχε και δεν μπορούσαμε να βγούμε στην αυλή )
Κάναμε και την παρακάτω εργασία
\
Στο τέλος της ημέρας ακούσαμε και το τραγούδι του κύριου Μακεδόνα το ποδήλατο
Την επόμενη ημέρα είδαμε εικόνες με ποδήλατα και παρατηρήσαμε ότι υπάρχουν διάφορα
καθώς και τα απαραίτητα εξαρτήματα και αξεσουάρ
( το υλικό είναι από τηνΑΝΘΗ )
Μα πως ήταν άραγε τα πρώτα τα ποδήλατα ;;;;;;;
Τα παρατηρήσαμε
και στη συνέχει τα παιδιά προσπάθησαν να βάλουν τις εικόνες στη σειρά χρονολογικά
και στη συνέχει τα παιδιά προσπάθησαν να βάλουν τις εικόνες στη σειρά χρονολογικά
Αφού διαβάσαμε τις χρονολογίες αναγνωρίσαμε τους αριθμούς
και προσπαθήσαμε να γράψουμε κι εμείς
Μετρήσαμε πόσους αναβάτες έχουν τα ποδήλατα και βάλαμε τις εικόνες στη σειρά
και στη συνέχεια κάναμε τα παρακάτω φύλλα
Ξανακούσαμε για άλλη μία φορά τα δύο τραγούδια
ψηφίσαμε το αγαπημένο μας και κάναμε την εργασία
Την Πέμπτη παρατηρήσαμε τις παρακάτω εικόνες, μιας και όλοι μας οδηγάμε ποδήλατα
και λέγαμε τι μας δείχνει κάθε εικόνα
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΒΟΛΤΑ
ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙΣ ΡΟΔΕΣ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙ
ΈΒΑΛΕ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ
ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΨΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ .
ΑΣΠΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ , ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΙΣΩ
(οι εικόνες είναι από http://bikeline.wikidot.com/)
Σήμερα ξαναγυρίσαμε στις εικόνες .
Τι Θα γινόταν αν δεν έκαναν αυτά που πρέπει οι ποδηλάτες;
Τα παιδιά είπαν τη γνώμη τους.
Πρέπει λοιπόν σαν οδηγοί και εμείς να προσέχουμε όταν οδηγάμε στο δρόμο το ποδήλατό μας.
Καιρός λοιπόν να μάθουμε κάποια πράγματα !!!
ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ.....................
Τι όμορφες δραστηριότητες, ολοκληρωμένη προσέγγιση, συγχαρητήρια Κική!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρα μα παρα πολυ ομορφη αναρτησηηηηηη
ΑπάντησηΔιαγραφήτην ζηλεψααααα
Mπράβοοο Κική!!!Μα πιο πολύ μπράβο για τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας όπου ισχύει ΚΑΙ για τα ποδήλατα επιτέλους...ας το καταλάβουμε όλοι και κυρίως τα παιδιά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΑΣ .ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΙΚΗ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σου Κική. Συγχαρητήρια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!ΜΠΡΑΒΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΝΑ ΠΩ ΒΡΕ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!! ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχη ανάρτηση Κική! Όλες οι δραστηριότητες ειναι πάρα πολύ ωραίες! Καλή αρχή!
ΑπάντησηΔιαγραφήωραια δουλεια Κικη,οπως παντα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμπράβο Κική μου !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήολοκληρωμένη προσέγγιση !!!
η ποδηλάτισσα......αγαπημένο τραγούδι !!!!
εννοείται......σε αποθηκεύω...
Τι ολοκληρωμένη δουλειά!!!! Μπράβο Κική, έγραψες!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτι να πω για το θέμα τουλάχιστον προτώτυπο! να φέρω καιτο δικό μου ποδηλατάκι στην τάξη σας;;; τώρα πάντως πάρτε το δικό σας κι ελάτε από Αστερολούλουδα γιατί έχετε κάτι να παραλάβετε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ωραια δουλεια Κική!!!!!!!!!!!!!!!μπραβο ολα οργανωμενα.....παμε για ορθοπεταλιες;;;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή