Πριν μερικές ημέρες μία έκπληξη μας περίμενε .
Βρήκαμε στη τάξη μας μία <<κοπέλα>>
Μέσα στα συρταράκια της βρήκαμε ένα γράμμα και πολύ υλικό.
Μάθαμε ότι είναι η κυρία Μουσική .
Μα τι είναι τελικά οι μουσική ;;;;
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΩΡΑΙΑ
ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ
ΗΧΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΡΓΑΝΑ .
Είπαμε πότε ακούμε μουσική
και ότι άμα βάλουμε λόγια έχουμε ένα τραγούδι .
Είπαμε το αγαπημένο μας τραγούδι .
και συμπληρώσαμε το παρακάτω
Στη συνέχεια η κυρία Μουσική μέσα από το γραμμα της
μας ρώτησε από που ακούμε μουσική .
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
CD κτλ
Μέσα σε ένα φάκελο είχε διάφορες εικόνες.
Ήταν εικόνες που μας έδειχναν
πως άκουγαν μουσική πριν πολλά χρόνια
μέχρι σήμερα .
καθώς και το παρακάτω υλικό
που το βρήκαμε εδώ
Στη συνέχεια μας γνώρισε τα 7 παιδάκια της
της νότες
Κάποια παιδιά ήξεραν τις νότες
και αμέσως είπαν τα ονόματα τους .
Βάλαμε τις νότες στη σειρά
σύμφωνα με το πίνακα που βλέπαμε
( τα παιδάκια είναι από εδώ)
Είπαμε ότι τις νότες τις γράφουμε στο πεντάγραμμο
και προσπαθήσαμε να τις βάλουμε κι εμείς
Στη συνέχεια ρίχναμε το ζάρι
και ανάλογα ποια νότα μας τύχαινε
τη βάζαμε στο πεντάγραμμο
Το ίδιο και μετά και με χρωματιστά χαρτιά νότες
Κάναμε τα παρακάτω φύλλα εργασίας .
Τα χρωματιστά αυτά παιδάκια μας βοήθησαν να καταλάβουμε
πως παίζουν τις νότες σε ένα μουσικό όργανο πχ στο πιάνο ακορντεόν κτλ
Χρησιμοποιήσαμε τη παρακάτω εικόνα
Ρίχναμε λοιπόν πάλι το ζάρι
και αυτή τη φορά έπρεπε να δείξουμε την νότα
και να πούμε το όνομα της πάνω στο <<πιάνο>>
Βλέποντας αυτό το πίνακα
έπρεπε να ονομάσουμε τις νότες
στο φύλλο εργασίας
Και καλά ,με αυτές τις 7 νότες
έχουμε τόσα πολλά και διαφορετικά τραγούδια ;;
Είπα τα παιδιά να βάλουν τις νότες όπως ήθελαν πάνω στο πεντάγραμμο
Έπαιξα τη μελωδία στο ακορντεόν
Στη συνέχεια τις άλλαξαν θέση
Είδαν ότι τώρα η μελωδία ήταν διαφορετική
Το ίδιο και όταν τις έβαλαν έτσι
Έχουν οι νότες όμως πάντα αυτό το όνομα σε αυτή τη θέση που είναι ;;
Τι είναι αυτό που μας βοηθάει να καταλάβουμε πως θα διαβάσουμε τις νότες;;
Ανοίξαμε το επόμενο φάκελο
και φτιάξαμε το παζλ
Το κλειδί του ΣΟΛ
Προσπαθήσαμε να το σχεδιάσουμε
Ακούσαμε το τραγούδι για τις νότες
από τη μελωδία της ευτυχίας
με τη Αλίκη Βουγιουκλάκη
Αλλά και το ξένο
( αγαπημένη ταινία)
Παρατηρήσαμε ,στο ελληνικό
ότι για κάθε νότα έλεγαν μία λέξη που ξεκινούσε με τη ίδια συλλαβή
Το ίδιο προσπαθήσαμε να κάνουμε κι εμείς
χρησιμοποιώντας το φύλλο εργασίας της Αριάδνης
Τοποθετήσαμε τις νότες
στο πεντάγραμμο που ετοιμάσαμε στη μουσική γωνιά
και η κυρία Μουσική πήρε κι αυτή τη θέση της στη μουσική γωνιά
( ο ρόλος της σε επόμενη ανάρτηση )
Καλό Σαββατοκύριακο
Πολύ ωραία προσέγγιση Κική!!
ΑπάντησηΔιαγραφή