Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

Το πρώτο μας δεντράκι



 Ήρθε η ώρα να φυτέψουμε το πρώτο μας δεντράκι, μια ελιά.

Και αφού προτείναμε ονόματα, ψηφίσαμε και καταλήξαμε.

Η Ελίτσα.


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία σχολική εβδομάδα. Κάθε μέρα και μια διαφορετική έκπληξη,

  Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...