Ήρθε η ώρα να φυτέψουμε το πρώτο μας δεντράκι, μια ελιά.
Και αφού προτείναμε ονόματα, ψηφίσαμε και καταλήξαμε.
Η Ελίτσα.
Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου