Η πρώτη μου ζωγραφιά στο νηπιαγωγείο
και οι ευχές από τούς γονείς μου για την νέα σχολική χρονιά σε ένα δεντράκι
Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου