Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

Η γιορτή της μητέρας στο νηπιαγωγείο .



 Στα παρακάτω link  θα βρείτε όλες μας τις αναρτήσεις όλα αυτά τα χρόνια 

για τη γιορτή της μητέρας που πλησιάζει .


Η γιορτή της μητέρας στο νηπιαγωγείο

ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ το 2018




Η γιορτή της μητέρας το 2022

ΕΚΠΛΗΞΗ -ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ ΤΟ 2021

ΜΑΝΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ -ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟ 2020

ΕΝΑΣ ΑΝΘΙΣΜΕΝΟΣ ΚΗΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥΤΟ 2019

Καθρέφτη καθρεφτάκι μου 2019

Εγώ και η μαμά μου 2019

Ένα βιβλίο για την μητέρα μου-2017

ΈΝΑ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΟ 2017

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟ 2015

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟ 2014

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΤΟ 2012


































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όνομα, ζώα φυτά... για το Πάσχα

  Όνομα, ζώα, φυτά για το Πάσχα. Εσείς παίζατε όνομα ζώα φυτά στην παιδική σας ηλικία;. Εμείς παίζουμε συχνά στην τάξη μας. Αυτή τη φορά όμω...