Δεύτερη ημέρα σήμερα και με τη μάσκα που βρήκαμε στη τάξη μας το πρωί γίναμε όλοι , ο μικρός Τσέστερ.
Πως αισθάνθηκα την πρώτη ημέρα στο νηπιαγωγείο;
Τι μου άρεσε περισσότερο;
Τι μου έλλειψε;
Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου