Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024

Ενθύμιο από τις πρώτες ημέρες στο νηπιαγωγείο.

 


Το φιλάκι στο χεράκι...μου και οι ευχές από τους γονείς μου 

Ένα ενθύμιο από τις πρώτες μου ημέρες στο νηπιαγωγείο όπως κάνουμε κάθε χρόνο με τη συμμετοχή των γονέων.



Στην πρώτη συνάντηση με τους γονείς, που έγινε πριν τον αγιασμό , τους ζητήσαμε την πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο να ζωγραφίσουν στα παιδιά τους στο χεράκι τους μια καρδούλα.








 Την πρώτη ημέρα διαβάσαμε το παραμύθι Το φιλάκι στο χέρι, και αμέσως τα παιδιά σύνδεσαν το παραμύθι με την καρδούλα που έκαναν οι γονείς τους στο χέρι τους.

 Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν την καθιερωμένη πρώτη ζωγραφιά στο νηπιαγωγείο. 

Δώσαμε στους γονείς ένα μικρό χεράκι και τους ζητήσαμε να ζωγραφίσουν μια καρδούλα και ευχές για τα παιδιά τους για την νέα σχολική χρονιά που ξεκινούσε.












 Ζωγραφίσαμε και τον φίλο μας τον Τσέστερ και όλα μαζί έγιναν ένα ενθύμιο από τις πρώτες μου ημέρες στο νηπιαγωγείο.















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενθύμιο από τις πρώτες ημέρες στο νηπιαγωγείο.

  Το φιλάκι στο χεράκι...μου και οι ευχές από τους γονείς μου  Ένα ενθύμιο από τις πρώτες μου ημέρες στο νηπιαγωγείο όπως κάνουμε κάθε χρόνο...