Λίγο πριν ξεκινήσουμε τις διαδρομές με την μέλισσα,τη beebot , κάναμε τις τελευταίες διαδρομές στο χώρο με το σώμα μας. Αυτή τη φορά μας έδινε τις εντολές ο φίλος μας , όπως θα έδινε στη beebot. Με τα βελάκια.
Η τελευταία σχολική εβδομάδα στο 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης μετατράπηκε σε μια γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και συνεργασίας, με σύνθημ...
Μα τι εξαιρετική ιδέα!!!! Συγχαρητήρια! Πολλά συγχαρητήρια!!!! Καλή σχολική χρονιά Κική! Σε παρακολουθώ ανελλιπώς!
ΑπάντησηΔιαγραφή