Σήμερα όμως είναι και Δευτέρα και κάθε Δευτέρα ένα παιδί μας παρουσιάζει, μας διαβάζει το παραμύθι που δανείστηκε την Παρασκευή.
Σήμερα ήταν η σειρά του Παντελή ο οποίος με ανυπομονησία περίμενε να έρθει η ώρα που θα μας πει το παραμύθι.
Πως γίνεται όμως η δραστηριότητα .Ο μαθητής διαβάζει το παραμύθι. Στη συνέχεια κάνει ερωτήσεις στους συμμαθητές του γύρω από αυτό και στο τέλος τα υπόλοιπα παιδιά λένε τι τους άρεσε πιο πολύ,.
Εγώ όση ώρα διαβάζει ο μαθητής συμπληρώνω ένα ερωτηματολόγιο που έχω ετοιμάσει, τις ερωτήσεις που κάνει στα υπόλοιπα παιδιά και γράφω και ότι άλλο παρατηρώ,. Αυτό μπαίνει στο πορτφόλιο του μαθητή.
Τις εντυπώσεις των φίλων του τις καταγράφω και μαζί με ζωγραφιές που κάνουν όλα τα παιδιά σχετικές με το παραμύθι φτιάχνουμε ένα βιβλιαράκι που το παίρνει στο σπίτι του.
Είναι μία δραστηριότητα που αρέσει πολύ στα παιδιά.
Πάρα πολύ ωραία ιδέα! Φαντάζομαι την χαρά των παιδιών όταν έρχεται η ημέρα να παρουσιάσουν το βιβλίο τους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραίο! Φαντάζομαι τη χαρά των παιδιών όταν έρχεται η σειρά τους να παρουσιάσουν το βιβλίο τους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σας που δίνετε τόση αξία στο βιβλίο!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή