Όλη την εβδομάδα περιμέναμε χιόνι. Σήμερα θα χιονίσει, αύριο θα χιονίσει, έφτασε η Παρασκευή και τίποτα. Φτιάξαμε λοιπόν χιόνι μόνοι μας. Με τη γνωστή πια συνταγή. Αφρό ξυρίσματος και σόδα φαγητού σε αναλογία 1 προς 1. ( Εμείς το κάναμε με το μάτι και την αφή.)
Ανακατέψαμε λοιπόν τον αφρό ξυρίσματος με τη σόδα φαγητού , ετοιμάσαμε το χιόνι
και φτιάξαμε ο καθένας το δικό του χιονάνθρωπο.
Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα,
στοχεύαμε να υποστηρίξουμε τα παιδιά στην ανάπτυξη των παρακάτω δεξιοτήτων:
1. Κοινωνικές Δεξιότητες:
- Συνεργασία: Τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται με άλλους, να μοιράζονται υλικά και να ακολουθούν οδηγίες.
- Ενσυναίσθηση: Ενισχύεται η ευαισθητοποίηση προς τις ανάγκες και τις ιδέες των άλλων.
2. Λεπτή Κινητικότητα:
- Ενδυνάμωση των μυών των χεριών και των δακτύλων μέσω της ανάμειξης των υλικών και της δημιουργίας του χιονάνθρωπου.
3. Επικοινωνιακές Δεξιότητες:
- Ενίσχυση του λεξιλογίου μέσα από περιγραφές των υλικών, της διαδικασίας και του τελικού αποτελέσματος.
- Ανάπτυξη της ικανότητας έκφρασης ιδεών και συναισθημάτων.
4. Μαθηματικές Δεξιότητες:
- Αναγνώριση σχημάτων και μεγεθών κατά τη δημιουργία του χιονάνθρωπου.
- Εκτίμηση ποσοτήτων (π.χ. πόση σόδα φαγητού ή αφρός χρειάζεται).
5. Επιστημονική Σκέψη:
- Πειραματισμός με τα υλικά και παρατήρηση της υφής και της αντίδρασής τους.
- Εισαγωγή στη μέθοδο δοκιμής και πλάνης.
6. Αισθητική και Καλλιτεχνική Έκφραση:
- Ανάπτυξη της δημιουργικότητας μέσω της διακόσμησης και διαμόρφωσης του χιονάνθρωπου.
7. Συναισθηματική Ανάπτυξη:
- Αίσθηση αυτοπεποίθησης και επιτυχίας μέσα από τη δημιουργία.
- Ικανοποίηση από την ολοκλήρωση της δραστηριότητας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου