Το ένα παιδί διαλέγει και σκέφτεται ένα χιονάνθρωπο .Το άλλο παιδί προσπαθεί να βρει το χιονάνθρωπο με ερωτήσειςΈχει καπέλο; Έχει σκούφο ;΄,Έχει κασκόλ;
Μια δραστηριότητα
που πέρα από τη διασκέδαση που προσφέρει,
βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν πολλές βασικές δεξιότητες .
Λογική σκέψη και ταξινόμηση: Τα παιδιά πρέπει να σκεφτούν ποια χαρακτηριστικά είναι σημαντικά για να βρουν τον σωστό χιονάνθρωπο και να ταξινομήσουν τις εικόνες ανάλογα με αυτά τα χαρακτηριστικά.
Ενίσχυση της παρατηρητικότητας: Η δραστηριότητα ενθαρρύνει τα παιδιά να παρατηρούν προσεκτικά λεπτομέρειες, όπως το χρώμα του καπέλου, αν φοράει κασκόλ, αν είναι ψηλός ή κοντός, κλπ.
Επικοινωνία και συνεργασία: Το παιδί που κάνει τις ερωτήσεις πρέπει να διατυπώσει τις ερωτήσεις με τρόπο κατανοητό και τα υπόλοιπα παιδιά να συνεργαστούν για να απαντήσουν σωστά. Ενισχύεται η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ τους.
Ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων: Μέσω της δραστηριότητας, τα παιδιά ασκούνται στη χρήση της γλώσσας για να περιγράψουν, να ερωτήσουν και να απαντήσουν σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά των εικόνων.
Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης: Τα παιδιά μαθαίνουν να σκέφτονται και να συνδυάζουν πληροφορίες για να φτάσουν στην σωστή λύση. Η διαδικασία της απόρριψης επιλογών ενισχύει την κριτική σκέψη.
Ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων: Η αναζήτηση του σωστού χιονάνθρωπου μέσα από ερωτήσεις βοηθά τα παιδιά να σκεφτούν στρατηγικά για να περιορίσουν τις επιλογές τους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου